PUBLICITÉ

3 slankheidsoefeningen om te doen in de bus of metro

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 30/05/2011 - 09h05
-A +A

Niets zo goed om zich bezig te houden en tegelijkertijd te ontspannen: 'sporten' in de bus of de metro, een goed idee! 

Begin deze oefeningen een maal om de drie dagen te doen, dan een dag op twee en tenslotte alle dagen : u zal er al snel niet meer zonder kunnen !

PUB

In de bus of de metro: oefening n°1

Rechtstaand, benen half gebogen en voeten 20 cm uit elkaar. Pak de paal vast met beide handen ter hoogte van de schouders. Maak een roterende beweging van de taille naar rechts, alsof u de paal zou willen bewegen. Wissel van kant. 3 reeksen van 5 seconden aan elke kant

In de bus of de metro: oefening n°2

Rechtstaand, voeten gespreid in het verlengde van de schouders, benen ontspannen. Trek de schouderbladen naar beneden. Trek uw buik in en vul tegelijkertijd uw longen.  

3 reeksen van 5 seconden

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 30/05/2011 - 09h05
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUBLICITÉ
Lees ook
Afslankoefeningen voor mannen Gepubliceerd op 06/12/2010 - 00h00

Welke oefeningen zijn goed om van uw vetrolletjes af te raken? En om strakke buikspieren te kweken? Hieronder vindt u 3 types van oefeningen - buikspieroefeningen incluis - om rustig bij u thuis te doen. Hoe vaker u ze doet, hoe beter de resultaten!

Een droomboezem in 3 oefeningen Geüpdatet op 04/01/2010 - 00h00

U wil een droomboezem... maar denkt u daarvoor een voorgevormde beha nodig te hebben? Eigenlijk zijn in dit geval een paar gewichten even nuttig. Hier zijn drie oefeningen om uw borsten te verstevigen en om ze een mooie vorm te bezorgen.

Verfijn uw kuiten! Gepubliceerd op 07/01/2014 - 13h45

U droomt van aantrekkelijke, mooie kuiten? Dan kan u hier een oefenprogramma vinden om ze gespierder te maken. Als u deze oefeningen 2 à 3 keer per week uitvoert gedurende 10 weken, zal het resultaat niet lang op zich wachten.

Een platte buik met twee keer drie oefeningen Gepubliceerd op 23/02/2017 - 11h43

Dit is een niet agressief oefenprogramma om de buispieren te oefenen zonder ze te forceren. Buikspieren kunnen makkelijk 'bewerkt' worden, maar zonder oefening laten ze het ook snel afweten. Doe deze oefeningen op lange termijn, twee à drie keer per...

Meer artikels