Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Zwangerschap en eetstoornis

Gepubliceerd door op 04/08/2011 - 12h55
PUB

Hallo,ik ben 6 weken zwanger en kamp al meer als 10 jaar met een eetstoornis, nl.  boulimie.Sinds we aan het proberen waren om zwanger te worden, heb ik verschillende behandelingen gevolgd omtrent gezond eten.Dit ging steeds goed: ik hield me aan een zeer strak eetpatroon en voelde me best goed.Probleem is echter dat ik vele kilo's bijkom door zeer gezond te eten.Hierdoor heb ik het steeds opgegeven.Sinds ik zwanger ben, volg ik ook terug dit gezonde eetpatroon.Ik eet minder als de toegelaten hoeveelheden maar wel gezond: volkoren brood, crackers, veel groenten en fruit en zo weinig mogelijk vlees maar kom elke dag bij..Kan iemand me hier een verklaring voor geven en zeggen wat ik hiertegen kand doen?Ik wil dit echt volhouden voor mijn kindje maar op deze manier is het heel moeilijk.Groetjes

Fout melden






X
Antwoorden
admintest heeft op gereageerd

probeer  u gedachten zoveel niet op voeding te zetten, maak s avonds een planning wat je de volgende dag allemaal gaat doen, en doe dit ook, plan dagelijks een stevige wandeling, zodat je een goed gevoel krijgt van de inspanning, en dan heb je ook minder zin om u vol te proppen en over te geven en gezonde dings te eten om het goed gevoel te bewaren

ex boulimier 

PUBLICITÉ
{ } { }