Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Juiste keuze?

Gepubliceerd door op 08/05/2015 - 14h45
PUB

Goedendag,ik ben een meisje van bijna 23jaar. Ik ben momenteel tewerkgesteld in het ziekenhuis. Ik ben 3maanden geleden noodgedwongen van dienst moeten veranderen omdat iemand uit zwangerschapsverlof terugkwam. Na mijn overplaatsing heb ik niks als stress gehad, collega's die niet met mij konden opschieten, geroddel, pesterijen op het werk waar niks aan gedaan word. Zelf het hoofd zei dat ik een zware periode achter de rug had. Om erger te voorkomen heb ik een mutatie naar een andere dienst aangevraagd. Deze is nu 1maand lopende en als ik hierachter informeer krijg ik geen duidelijk antwoord. In juli 2015 loopt mijn jaarcontract af en de onzekerheid speelt of ze mij ontslaan of dat ik toch naar een andere dienst mag. Door de stress van op het werk kan ik niet slapen, waardoor ik de dag erna geene mens ben. Mijn vriend raadde mij aan om naar de dokter te gaan om ziekteverlof te nemen en zo wat te recupereren. Zo gezegd zo gedaan, 1week thuis geweest. Nadat deze week om was, was het eens zo moeilije om terug te gaan werken en blijft het nu nog steeds moeilijk. Ik heb nu nog 3dagen ziekteverlof bijgekregen maar daarna weet ik niet wat moet gebeuren. Nu vraag ik mij af of jullie advies kunnen geven. Wat zouden jullie doen? 

Fout melden






X
PUBLICITÉ
{ } { }