PUBLICITÉ

Zelfs onder de douche kunnen we onze spieren trainen !

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 03/10/2011 - 16h23
-A +A

Profiteer van elke minuut om uw lichaam gespierder te maken. Met het rustgevende gevoel van water worden deze oefeningen een echt genot. 

Aanvankelijk doet u deze oefeningen best één keer om de drie dagen, daarna eens om de twee dagen en tenslotte elke dag : u zult er niet meer zonder kunnen ! 

PUB

Onder de douche: oefening n°1

Onder de douche of in het bad zeept u uw rug in door uw hand zo ver mogelijk tussen uw schouderbladeren te zetten met de elleboog omhooggeheven. Dat gedurende 30 seconden.

3 keer aan iedere kant

Onder de douche: oefening n°2

Zeep nu uw taille in met de hand tegengesteld van de kant die u wast. Dat gedurende 30 seconden. Zo zal u goed proper en zacht zijn, maar bovendien zal uw taille ook mooier gevormd worden !

2 maal aan iedere kant

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 03/10/2011 - 16h23
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUBLICITÉ
Lees ook
Drie oefeningen voor een slanke lijn Gepubliceerd op 03/03/2014 - 15h31

Het is perfect mogelijk om een slankere taille te kweken en een jong en vrouwelijk figuur behouden. Hieronder vindt u enkele bijkomende oefeningen voor een soepele, strakke en slanke taille .

Op het menu: armen, billen en benen van staal ! Gepubliceerd op 07/01/2013 - 18h00

Neem de tijd om tussen het klaarmaken van twee gangen door uw spieren te versterken ! Begin met deze oefeningen eens om de drie dagen te doen, daarna om de twee dagen en uiteindelijk elke dag: u zal snel resultaat zien !

U neemt geen trappen? Train uw spieren dan in de lift ! Geüpdatet op 11/10/2011 - 10h26

Isoleer uzelf in de lift om deze oefeningen in alle discretie uit te voeren... We zijn vertrokken ! Doe deze oefeningen eerst een keer om de drie dagen, dan eens om de twee dagen en tenslotte iedere dag: het resultaat zal niet achterwege blijven en a...

Meer artikels