Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Verslaafde zoon

Gepubliceerd door op 30/06/2011 - 10h22
PUB

Hoi, ik zit met een wel erg vervelend probleem. Mijn zoon zit sinds enkele maanden aan de drugs, en ik weet niet hoe ik hem hiervan af kan krijgen, daar hij in een vriendengroep zit waar druggebruik ingeburgerd is. Wat kan ik doen?Groetjes Katrien

Fout melden






X
Antwoorden
zinnebelle heeft op gereageerd

beste Katrien,

ik heb hiervoor gestaan toen met mijn twee zonen, we hebben hen zelfs aangegeven bij de politie,

we zijn naar de andere kant van Belgie verhuist om hen weg te houden van hun vriendenkring,

hen verplicht af te kicken in een centrum , al de moeite gedaan die maar kon en hun blijven steunen in het afkicken , dit was een zeer moeilijke periode,

zij hebben geluk gehad dat we er met heel de familie aan werkte, verslaving is een ziekte!!!

nu 4 jaar later is alles zoals we het ons voorstelde : de ene verwacht een baby en woont gelukkig samen,

de andere heeft een huis gekocht, en heeft een vriendin,

wat ook gebeurt, help hem en doe indien zelf de stappen want iemand die verslaaft is kan geen besissingen nemen, het is twee jaar zeer zwaar geweest, maar als je sterkt bent en hard, en tergelijke tijd je hart laat spreken zal het je toch lukken om terug te leven zoals het hoort !

 

met vriendelijk groet

Zinnebelle

 

chrisa heeft op gereageerd

Katrien,

 

Neem contact op met een afkickcentrum.Er is meestal geen andere weg. Afkicken is heel zwaar, probeer hen daarin te blijven steuenn & zoek zelf wat steun! Veel succes!! 

milena heeft op gereageerd

hey is het al beter geworden ondertussen gr...

PUBLICITÉ
{ } { }