PUBLICITÉ

U neemt geen trappen? Train uw spieren dan in de lift !

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 11/10/2011 - 10h26
-A +A

Isoleer uzelf in de lift om deze oefeningen in alle discretie uit te voeren... We zijn vertrokken !

Doe deze oefeningen eerst een keer om de drie dagen, dan eens om de twee dagen en tenslotte iedere dag: het resultaat zal niet achterwege blijven en al snel kan u er niet meer zonder !

PUB

In de lift : oefening n°1

Ga rechtstaan, de benen lichtjes gespreid, rug goed recht. Zet uw handen op uw billen, en terwijl u inademt rekt u uw schouders zo ver mogelijk naar achter. 5 seconden houden.

5 keer.

In de lift : oefening n°2

De benen nog steeds gespreid ter hoogte van het bekken, zet de handen op de heupen en terwijl u inademt rekt u uw taille van links naar rechts, heel langzaam.

4 keer aan iedere zijde.

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 11/10/2011 - 10h26
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUBLICITÉ
Lees ook
Zelfs onder de douche kunnen we onze spieren trainen ! Geüpdatet op 03/10/2011 - 16h23

Profiteer van elke minuut om uw lichaam gespierder te maken. Met het rustgevende gevoel van water worden deze oefeningen een echt genot. Aanvankelijk doet u deze oefeningen best één keer om de drie dagen, daarna eens om de twee dagen en tenslotte elk...

En 1, 2, 3 : train uw spieren voor de computer ! Geüpdatet op 24/10/2011 - 16h32

U zit alleen voor uw computer , en uw collega's denken dat u geconcentreerd aan het werk bent? En inderdaad, u bent aan het werk... met het trainen van uw spieren ! Doe deze oefeningen op regelmatige basis, daarna stilaan alle dagen, met voorkeur voo...

Meer artikels