Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

sudeck

Gepubliceerd door op 27/03/2012 - 21h11
PUB

Beste,In 2009 ben ik gevallen op mijn knie en na een infiltratie heb ik sudeck gekregen.Weet er iemend raad voor een behandeling die niet alleen pijnstillend zou werken maar ook genezend?Heb al verschillende pijnstillers geprobeerd maar niks blijkt te helpen en ben ten einde raad.Alvast bedankt!Groetjes, Betty 

Fout melden






X
Antwoorden
chronischpyn heeft op gereageerd
  • Beste Betty,
  • Over Sudeck weet it niks maar over pyn kan ik boeken schryven.
  • Ik ben al jarenlang (nog jaren voor ik officieel deze titel van chronische pyn -patiënte kreeg).

  • Niemand ziet iets aan je & toch heb je massa's pyn...

    Eigenlyk heb ik Fibriomalgie, dus chronische pyn al over myn lichaam & zeker in de knieën, vooral na myn laatste spectaculaire val op 13 mrt ll.

    Ik neem daar voor nu al 2e categorie zwaardere pynstillers, ook paracetamol én ontstekingsremmer. Maar niks helpt...
    Ze raden my aan om (3e categorie) morfine te nemen, maar ik pas daarvoor.
    Nadeel is dat je dosis telkens moet verhogen.

    Pynstillers zyn ook hl slecht voor je maag, heb je dit al ondervonden?

    Ik zoek ih alternatieve circuit & heb nu pas 'n goeie arts gevonden in Bilzen (Belg. Limburg, niet zover van Belg Luxemburg waar ik woon...) & daarvoor 'n Russ arts die pyn byna (ik nam dan nog op 't einde van behandeling enkel 1,5 gr PCTM) volledig wegnam (tydens de 6 mnden voor ik viel op 13/3 ll)

    Ik blyf bewegen ondanks pyn, wel met stok, 2 supertrage wandelingetjes per dag.
    Warmte (bad, speciale verwarmende zalf...) helpt ook tegen pyn.

    Hier prosteren ze tegen verband op verstuikte voet, maar wat als beide verstuikt zyn, grote tenen, beide enkels, beide knieën+handen+polsen+ellebogen, alle vingers verstuikt zyn... & als je pyn hebt v kop tot teen (letterlyk). Ik vraag me dan af of dan nog niet grond mag raken met beide voeten...
  •  Sorry, misschien helpt deze lange mail niet écht, maar ik kan u privé-info geven als u dat wil : adres & naam van arts...

    mandakini (ik woonde tot 8 aug 2010 in West-Vlaanderen)
ViTesske heeft op gereageerd

Ik heb 3 maanden dagelijkse inspuitingen gekregen ter bestrijding van Sudeck en regelmatige  nucleaire scanning controle en heb geen pijn meer. Misschien moet je een andere dokter proberen

PUBLICITÉ
{ } { }