PUBLICITÉ

Spieroefeningen terwijl je belt: een gebruiksaanwijzing

Gepubliceerd door Emilie Veyretout, gezondheidsjournaliste op 23/03/2016 - 12h15
-A +A

Heel wat mensen brengen heel wat tijd door aan de telefoon. Bent u zo iemand? Profiteer dan van die tijd om aan lichaamsbeweging te doen! Doe de oefeningen eerst om de drie dagen, dan om de twee dagen en tenslotte elke dag en u zult snel merken dat het loont!

PUB

Telefoneren: oefening 1

Lig op uw rechterzij, met uw hoofd op één hand en de telefoon in uw andere hand met uw linkerbovenbeen op de grond voor uw borst. Til uw rechterbeen op gedurende een aantal seconden.

Drie keer herhalen. Op de linkerzij liggen en drie keer herhalen.

Telefoneren: oefening 2

Sta rechtop met de telefoon in de ene hand, rek de andere arm vertikaal uit, met uw vuist gebald. Til tegelijkertijd de rechterknie op als u de telefoon in de rechterhand hebt, de linkerknie als de telefoon in uw linkerhand zit. Hou de positie zes seconden aan.

Vijf keer herhalen (afwisselend met linkerknie en rechterknie).

Gepubliceerd door Emilie Veyretout, gezondheidsjournaliste op 23/03/2016 - 12h15
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUBLICITÉ
Lees ook
Verfijn uw kuiten! Gepubliceerd op 07/01/2014 - 13h45

U droomt van aantrekkelijke, mooie kuiten? Dan kan u hier een oefenprogramma vinden om ze gespierder te maken. Als u deze oefeningen 2 à 3 keer per week uitvoert gedurende 10 weken, zal het resultaat niet lang op zich wachten.

U neemt geen trappen? Train uw spieren dan in de lift ! Geüpdatet op 11/10/2011 - 10h26

Isoleer uzelf in de lift om deze oefeningen in alle discretie uit te voeren... We zijn vertrokken ! Doe deze oefeningen eerst een keer om de drie dagen, dan eens om de twee dagen en tenslotte iedere dag: het resultaat zal niet achterwege blijven en a...

Buikspieroefeningen voor een platte buik! Gepubliceerd op 21/01/2016 - 16h21

Vier oefeningen voor een plattere buik die u 'zonder mate' kunt herhalen. Vanaf twee keer per week zouden ze doeltreffend moeten zijn, maar als u ze elke dag doet in combinatie met een evenwichtige voeding en een goede transit, dan zult u snel een ec...

Meer artikels