Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Ruiken naar sigaretten

Gepubliceerd door op 13/03/2013 - 15h21
PUB

Hallo,Ik heb een baby van nu bijna 4 maand en onlangs was hij eens 2 uur bij mijn ouders. Beide roken, ze doen dit enkel ik de keuken, verluchten de keuken dan eventjes en zetten dan de deur naar de woonkamer ook open. Dus volgens mij gaat ook de vuile rook naar daar. Toen ik mijn baby ging ophalen en thuis kwam, rook hij helemaal naar de sigaretten, de kleertjes, de huid, het knuffeldoekje, alles.Ik vind dit dus helemaal niet leuk en wil dat graag zeggen maar met argumenten dat het echt slecht is. Anders vinden ze toch maar dat ik overdrijf.Het is ook belangrijk dat er ook daar een gezonde omgeving is voor mijn kindje want ik moet op hen rekenen eens ik terug aan het werk ga.Iemand raad of tips?

Fout melden

X
Antwoorden
oenky heeft op gereageerd

Hallo,

ja dat is inderdaad helemaal niet leuk zeg!! bij mijn schoonouders roken ze ook allemaal, mijn zoontje van nu 4 jaar, had zware ademhalingsproblemen, en nu moeten we reeds op passen met rokerige omgevingen want kan in ademnood verkeren.. ze houden er ook totaal geen rekeing mee.. en als we dan naar huis gaan.. hoesten in zijn bedje dat hij doet, we proberen het te beperken het gaan alleen voor dat, hebben het al eens besproken met hun en gaan nu apart roken in een kamerke.. pas als we daar zijn é.. want anders roken ze wel in huis.. je ruikt sowieso de rook in het huis...

toch zou ik het eens bespreken , gaat om welzijn van je kind hé

groetjes

freli heeft op gereageerd

categoriek en duidelijk standpunt innemen:"in het bijzijn van het kind mag absoluut niet gerookt worden!" als alles zo naar de sigaretten ruikt, dan is er héél duidelijk gerookt in de ruimte waar het kind was......wees niet blind voor de situatie!

Beter het kind naar een kinderopvang doen dan het belasten met vergiftigde lucht.

Volwassenen kiezen zelf, maar een baby heeft geen keuze en daar is het de verantwoordelijkheid van de ouders om het kind te beschermen.

ROKEN IN HET BIJZIJN VAN KINDEREN IS MISDADIG!!!!!!!!!

naetho heeft op gereageerd

onverstandige ouders

PUBLICITÉ
{ } { }