Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Ouderdomstremor

Gepubliceerd door op 24/03/2014 - 12h14
PUB

Mijn moeder van 95 heeft rechts een ouderdomstremor aan de hand. Nu is zij na een hersenbloeding linkszijdig verlamd. Gevolg: niet meer zelfstandig kunnen eten of drinken of de PC bedienen.( deed ze nog )dat vindt ze vreselijk want geestelijk is ze gelukkig prima. Ze slikt 2x3 propanolol per dag. Helpt niet echt.Wie heeft een beter idee? Groet,moniqie

Fout melden






X
Antwoorden
Tesvanhier heeft op gereageerd

Ik ben 67 en heb al enkele jaren tremor. Ook ppropanolol genomen en vele andere medicatie. Hielp niet. Erfelijk, zeggen de dokters...en je moet maar verder. Ik laat me nu behandelen met luxopunctuur en acupunctuur. Er wordt vooral gewerkt op de voeding, de angsten, de zenuwachtigheid, de seretonine en ik heb beterschap. Het zal nooit volledig weggaan, maar ik kon nagenoeg onmiddellijk weer leesbaar schrijven, handteken zetten, typen en de PCmuisbedienen. Toch veel beter dan tevoren. Ik kook weer, maar traag. Toch ben ik tevreden van de behandeling (ben al 7 kg afgevallen in zes weken...door de 'gezonde' voeding die ook invloed heeft op de tremor.

geen mails sturen aan telenet, wel: [email protected]

PUBLICITÉ
{ } { }