PUBLICITÉ

Op het menu: armen, billen en benen van staal !

Geüpdatet door Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste op 07/01/2013 - 18h00
-A +A

Neem de tijd om tussen het klaarmaken van twee gangen door uw spieren te versterken!

Begin met deze oefeningen eens om de drie dagen te doen, daarna om de twee dagen en uiteindelijk elke dag: u zal snel resultaat zien!

PUB

Tijdens het koken: oefening n°1

Bereid de maaltijd met de benen lichtjes gebogen, met de voeten parallel en lichtjes uiteen ter hoogte van de bekken.

Span de bilspieren op gedurende een minuut.

Ontspan dan gedurende 30 seconden, terwijl u gewoon doorkookt, en herbegin erna.

5 maal

 

Tijdens het koken: oefening n°2

Nog steeds rechtstaand achter uw kookpotten, voert u de volgende oefening uit: 20 kleine bewegingen naar buiten met een gestrekt been.

En wissel van been. Indien nodig kan u uw handen tegen de rand van het werkblad drukken om beter in evenwicht te blijven.

2 maal aan iedere zijde

 

Initialement publié par Emilie Veyretout le 18/07/2011 - 15h52 et mis à jour par Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste le 07/01/2013 - 18h00
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUBLICITÉ
Lees ook
Verwen uw décolleté Gepubliceerd op 08/08/2011 - 15h55

Een mooie decolleté , dat wil zeggen gespierde schouders, een rechte rug en mooie borsten. Hier een programma 3 in 1 ! Forceer u niet: de oefeningen 1 tot 2 keer per week doen op een regelmatige basis zal op lange termijn het beste resultaat met zich...

U neemt geen trappen? Train uw spieren dan in de lift ! Geüpdatet op 11/10/2011 - 10h26

Isoleer uzelf in de lift om deze oefeningen in alle discretie uit te voeren... We zijn vertrokken ! Doe deze oefeningen eerst een keer om de drie dagen, dan eens om de twee dagen en tenslotte iedere dag: het resultaat zal niet achterwege blijven en a...

Meer artikels