Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Na een ongeval die niet verzorgd werd val ik regelmatig

Gepubliceerd door op 22/04/2012 - 09h52
PUB

U kan dat ene lichte vorm van epilepsie noemen maar de artsen lieten me voor rijpe peer staan in brussel. Nu in Erasme morgen gaat men beginnen zoeken na 5 jaar. IK viel op het achterhoofd via d erug en blokkeerde de zenuw naast de ader juist onde ruw haarlijn. Op tijd knipt de ene de andere af wat minder bloedtoevoer geeft in de hersenen en ik kan gen zwart meer verdragen. IK word er kittelorig van en bijna elke stoep of brief is zwart. Men heeft al enige zijzenuwen weggebrand om het zo te noemen maar de hoofdzenuw daar  moet men vanaf blijven. Wat kan ik doen als ik die ader weer voel zwellen? Of andersom! Daardoor is alles teveel of teweinig ingesteld.

Fout melden

X
Antwoorden
Ludovica heeft op gereageerd

Ik wens je veel moed toe,heb zelf Epilepsie waar men niets meer aan kan doen alleen medicatie,13 per dag.Daarbij van de Epilepsie ,Reflux gekregen,migraine,dubbel zicht,evenwichtstoornissen,en tal van andere stoornissen.Hou moed hoop op beterschap,met wat geluk kom je erwel .

Homerus heeft op gereageerd

Al meer dan 55 jaar hebt ik die ellende tot nu toe niet te genezen , begin grand mal onderzoeken EEG + scannen niks mijn moeder sprak " moeilijke geboorte " ik denk zuurstof na aanpassen medicatie ( gedoemd om levenlang te slikken ) nu partiële soms black out en af en toe afasie ( conversatie valt uit ) en dan snel weg stappen uit de geburen van gapers neen panitiekers en thuis is de boosdoener computer en soms tv gevolg slaapzucht , na één uur slapen gezonder als arts , ik heb al mensen geholpen met grand mal andere onnozelaars paniek - politie - rood kruis etc , na 15 minuten terug ok , en vraag aan arts en politie " wat komt ge hier feitelijk doen Heren " en bij bezoek neuroloog EEG en dan vragen stellen waar men weinig kan antwoorden , zelf beleven is wat anders ja vragenspel zinloos .en is chronische ziekte zoals diabetes 100 % niet te genezen slikken en ermee leven tot ge dood gaat

PUBLICITÉ
{ } { }