Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

menopauze

Gepubliceerd door op 22/05/2013 - 19h44
PUB

ik ben al van mijn 40 jaar in de menopauze, nu word ik er 70 en nog altyijd krijg ik opvliegers, maar ik wil geen hormonen slikken wel gebruik ik homeopathie maar het helpt niet veel groetjes

Fout melden

X
Antwoorden
Indy heeft op gereageerd

Inderdaan ik heb ook allerlei homeopathische middelen geprobeerd en niets helpt. Daarom ben ik teug begonnen met Heria. Een mens moet ook wat levenskwaliteit hebben. Ik voel me nu met de hormonen fantastisch, opgewekt, geen opvliegers, niet meer dag en nacht zweten als een os, seksueel aktief, enz. enz. Ik voel me goed en laat me regelmatig bij de dokter controleren.

floeremie heeft op gereageerd

ik ben 77 jaar maar doordat ik in 2002 borstkanker gehad heb mag ik geen hormonen meer hebben,had elk 45 minuten een opvlieger en snachts kon ik bijna niet slapen ,nu heb ik van mijn huisdocter pillen gekregen zonder hormonen ,en die helpen wel, 1pilletje smorgens en 1pilletje s'avonds , en kan weer slapen ,die noemen dyxarit en er zitten er 100 in het doosje het is nu het 2 de jaar dat ik ze neem en het is veel beter , want homeopatishe dat helpt niet

groetjes denieske

PUBLICITÉ
{ } { }