Ik heb last van een depressie. Welke medicatie kan ik nemen?
Hallo,
Doe eens een kuur met zee-magnesium van Biotechnie : 1 ampoule per dag (een doos van 40 ampoulen). Zelf had ik na deze 40 dagenkuur een duidelijk rustiger gevoel.
Hopelijk is je depressie ondertussen verdwenen en blijft deze ook weg. Anders zit er niet anders op dan de oorzaak van je depressie weg te werken. Depressies ontstaan niet zo maar, daar is meestal een oorzaak voor.
Neem die oorzaak weg en je depressie heeft geen reden van bestaan meer.
Als hypnotherapeut kan ik stellen dat het helemaal niet moeilijk is om van een depressie af te geraken. Je gaat gewoon onder hypnose, we sporen de oorzaak op en nemen de ernst er van weg. Als dat onmogelijk blijkt te zijn dan zijn er nog tal van andere mogelijkheden om een depressie geen kans meer te geven. Alles hangt af van persoon tot persoon en van het oorzakelijke verband. Maar er is altijd met succes iets aan te doen.
Meer info: www.alduiding.be
sint janskruid werkt heel goed. Ik heb 2 verpakkingen helemaal opgemaakt en toen was ik er vanaf. Wel rekening houden met bestaande medicatie, het beinvloedt de werking van ander medicijnen. Dus altijd in overleg met de huisarts of apotheek.