Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Klierkoorts?

Gepubliceerd door op 16/06/2015 - 09h59
PUB

Beste, 3 weken geleden heb ik het bloedresultaat gekregen van de dokter en volgens hem heb ik een lichte klierkoorts. Maar voor de rest gaf hij weiig informatie mee.. Volgens hem had ik dat dag nog maar twee weken wat ik nogal raar vond.Voor de paasvakantie ben ik twee weken ziek geweest, keelpijn enal, daarna werd het beter. Maar de vermoeidheid bleef, ik dacht dat het aan de oververmoeidheid door stress wegens een intensieve opleiding.In die tijd had ik natuurlijk veel alcohol gedronken, maar daarna kreeg ik zo nen klop en viel ik elke keer in slaap, dat had ik vroeger nooit.Dan uiteindelijk nen fameuze klop gekregen dat ik gewoon niks meer had van energie en zo ben ik dan mijn bloed laten trekken. Kan dit dat ik dat toen nog maar twee weken had, terwijl ik de symptomen al anderhalve maand had.Nu zijn de symptomen vooral:- Lusteloosheid- Moe, weinig energie maar niet zo dat ik de hele dag in mijn bed moet liggen. - Sinds een week overal spierpijn, alles verloopt ook moeizamer dan anders.- De misselijkheid had ik toen heel fel maar nu is het over, aangezien ik een grote cyste heb aan mijn eierstok en terug aan de pil ben gegaan.- Ik voel soms pijnlijke steken.Volgens het bloedresultaat is mijn ijzergehalte 171 terwijl het normaal tussen 23-134 moet zijn. Wat betekent dit dan?Epsteinn-Barr IgM is bij mij 26.7 met twee pijltjes ernaast, wat betekent dat? (ref. waarden : <20=N, >40=P), bij mij is het toch onder 40 , betekent het dan dat ik een lichte klierkoorts heb? Maar waarom heb ik daar dan nogal veel last vaan, angezien ik al 3 weken niet meer naar school ben kunnen gaan.Of heeft het te maken met die ijzergehalte of met mijn cyste? Word je daar ook vermoeid van?Mvg Lien Jacquemin.        

Fout melden

X
PUBLICITÉ
{ } { }