Dag allemaal,Ik heb al 2,5 jaar een huid probleem in gezicht, na zovele dermatologen, neurologen en homeopaten en alle alergietesten en cortisone, minocycline en aciclovir heb ik nog altijd geen oplossing, kan geen warmte, zon, verzorgingsprodukten en geuren verdragen, huid word vuurrood en brandt kapot, heb geen sociaal leven meer, wie weet er raad ?
Beste Ajya,
Mijn vriendin heeft jaren met hetzelfde rondgelopen, niets dat hielp tot ze haar eigen gevoel is gaan volgen. Ze is zuivere arganolie gaan smeren over haar hele gezicht, meerdere keren per dag, veel vers fruit gaan eten, vooral s ochtends, veel water gedronken en s ochtends een glas water met zuiveringszout (kan je vinden in de natuurwinkels). Ze doet dit nu al meer dan een jaar met als resultaat dat haar gezicht er weer als herboren uitziet. Let op, dit verandert niet van vandaag op morgen, geduld en blijven volhouden is hier de boodschap. Aangezien het allemaal natuurlijke middelen zijn kan je er niets mee verliezen en is het volgens mij het proberen waard. De zuivere arganolie kan je vinden in marokkaanse of exotische winkels. mvg Kathleen
beste Ajya,
Ik heb zelf jaren dit probleem gehad, ook op mijn hoofd, borstkas en sommige plekken op armen en schouders, tot zelfs vellen en jeuk in mijn oren . In december 2014 een huidarts te Keerbergen (Belgie) bezocht, bleek een herkenbaar eczeem te zijn. Deze heeft me een zalf ( te bereiden) voor borstkas en gelaat voorgeschreven, een zalf voor in mijn oren, en schuim voor op mijn hoofd. Wonder boven wonder was na een dag alles voor 99,99 procent verdwenen . In het begin alle dagen te gebruiken, na een aantal weken nog twee maal per week. Ik voel wel wanneer het moet gaan gebeuren, en als ik in de kou ga wandelen of net in de zon voel ik het ook nog steeds, maar dat wil ik er gerust bijnemen.
Ik hoop dat u er iets mee kan, voor mij is het alleszins bijna een wonder
mvg Willy
Beste Willie,
Welke zalf voor voor in u oren was dat. Ik heb er zelf veel last van .
MVG Jan
Hey Ajya,
Wij hebben al verschillende mensen kunnen helpen met eczeem. Het is een natuurlijke behandeling, en de mensen geraken er volledig vanaf.
Vriendelijke groeten
hallo,, ik suukel er nog steeds mee en denk dat het een soort gordelroos is met een niet zichtbare uitslag maar wel veel oijn en bij warmte brand mijn gezict gewoon kapot, wwet je raad ?