Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Help me met mijn persoonlijke vraag...

Gepubliceerd door op 04/08/2012 - 19h18
PUB

Hallo, Ik heb een kleine en persoonlijke vraag voor jullie...Ik en mijn beste vriendin kennen elkaar nu al 12 jaar en het is echt nog wel een mooi meisje...Maar allereerst zou ik willen zeggen dat ik nooit iets met haar zou willen beginnen omdat onze vriendschap dan toch ten einde zou lopen...Maar het is een heel mooi meisje en ik weet niet waarom maar ik zou graag eens met haar kussen,Maar de vraag is nu hoe ik dat moet, of dit wel een goed idee is, en hoe ik het haar duidelijk maak? Zouden jullie mij misschien kunnen helpen ?  Alvast bedankt, MVG. ( onbekend )

Fout melden

X
Antwoorden
pirewitje heeft op gereageerd

Dit is wel een héél persoonlijke vraag om aan vreemden te stellen vind ik. Als jij je 'vriendin' echt goed kent dan zou jij moeten weten hoe ze op zoiets zou reageren. Heb je haar er al eens zelf over aangesproken? Wat houd je tegen? Vriendinnen delen hun gevoelens toch met elkaar?!

Of het een goed idee is??? Staat zij er voor open? Heb jij jezelf al eens afgevraagd waarom je met haar wilt kussen? Gewoon om het kussen of te zien welke gevoelens het bij jou zou teweeg brengen? Ben jij zeker van jouw geaardheid?

Echt helpen kan en wil ik ook niet omdat dit een persoonlijk kwestie is waar je zelf moet proberen achter te komen als je met de drang om haar eens  te willen kussen blijft zitten.

Ik zou zeggen: praten blijft nog steeds de beste oplossing voor eender welk probleem. Ik wens je veel succes

Vriendelijke groetjes

pirewitje

OnbekendePers. heeft op gereageerd

Bedankt, en misschien heb je wel gelijk.: Ik had dit voor mezelf moeten houden.

Bedankt, Groetjes OnbekendePers.

Arwen heeft op gereageerd

Nee hoor! Dit is juist een prima vraag om aan vreemden te stellen. Juist omdat je ons niet kent, is het veilig om je te uiten en hoef je niet bang te zijn om veroordeeld te worden omdat we niet belangrijk voor je zijn. Ik ben het dus absoluut niet eens met pirewitje. Waarom zijn er anders zo veel instanties gericht op het samenbrengen van vreemden om hun ervaringen met elkaar te delen!

Ik denk dat je intuitief wel aanvoelt of je vriendin hier voor openstaat. Jammer dat ik je leeftijd niet weet. Ik schat in dat je heel jong bent en nog het een en ander moet ontdekken over je geaardheid. Neem daar eerst de tijd voor. Op het internet vind je tal van forums van meisjes die het zelfde meemaken. Wellicht zal je hier en daar adviesjes kunnen inwinnen en leren van de ervaringen van anderen.

Succes!

PUBLICITÉ
{ } { }