Hoi!Ik wou even mijn verhaal in't kort hier neerpennen.Ik ben sinds 1989 (was toen 21 lentjes jong), reumapatient, meer bepaald erosieve reumatoide artritis. Sinds een jaar of 10 neem ik Enbrel, een anti-TNF blocker die super goed werkt...MAAR voor mij heel wat bijwerkingen heeft. Echter zonder gaat het niet, kan ik haast niet stappen, laat staan slapen 's nachts. Na afspraak met de reumatoloog heb ik de dosis kunnen terugbrengen van 1 * per week inspuiten tot 1x om de 10 dagen. Wat echt wel hielp om de veel te hoge bloeddruk weer naar beneden te krijgen.Vorige winter heb ik doordat ik tijdelijk moest stoppen met de inname van Enbrel veel ontstekingen moeten doorstaan en ja, de Ibupofen 600mg kon niet gemist worden... Totdat... ik een maagcrisis deed. Gedaan met alle medicatie voor een hele tijd!Rond die periode kwam ik in contact met een oude bekende die me vertelde over de goede resultaten van de deTerra essentiele olietjes. Deze zijn echt wel 100% puur, zo puur zelfs dat je de meeste ook inwendig kan gebruiken.Ik ga hier nu niet rondbazuinen dat ze al m'n onstekingen kunnen tegen gaan, maar als ik al maar gespaard blijf van verkoudheden, en de meeste kleinere kwaaltjes kan oplossen met een 100% natuurlijk product, dan maakt me dit al heel erg blij! En dat doen ze ook! Ondertussen heb ik al een heel gamma staan van deze olietjes en heb er al pracht resulaten van gezien... Zelfs de meest sceptiche mensen kan ik nu op een halve minuut van hun hoofdpijn afhelpen en dit zonder medicatie! Mooi toch!Soit, omdat ik er zo enthousiast over ben, heb ik volgende week, 11 oktober er een gratis info avond over op touw gezet! Inschrijven kan nog! mail me op [email protected] en ik geef je alle gegevens door! Deze gaat door in Scherpenheuvel.
Oh ja, mail me gerust indien je vragen hebt. Ik help je graag verder... samen staan we sterker, toch?
Verder nog dit ivm mijn ervaringen met de olietjes: het is voor een deel ook sterk afhankelijk van persoon tot persoon, welke olie helpt. Het is vaak wat uittesten welke olie je juist nodig hebt!
Ik neem bij ontstekingen de Clove (kruidnagel) en Wintergreen olie.
Beste,
ik had graag naar de info avond kunnen komen maar dat gaat helaasniet. Zou u mij de juiste benaming van de olietjes kunnen geven en waar ik ze kan kopen . Of kan ik een afspraak maken voor een behandeling. Ik heb voornamelijk last van hoofdpijn, nekpijn en rugpijn en dat ik s'nachts niet kan slapen.
Met vriendelijke groeten,
Michel Lemmens
Hoi Michel,
sorry, ik zie jouw berichtje nu pas! Ik wil je gerust verder helpen... stuur me even een mailtje op [email protected] en laat me weten van waar je bent. Dan ik het misschien wel interessant voor je om even langs te komen en de Deep Blue rub uit te testen.
Ik gebruik het merk doTerra, een internetfirma, die niet wil dat de olietjes maar gewoon te koop aangeboden worden, maar eerder door ervaring van mens tot mens.
Je kan ze ook rechtstreeks kopen, maar via een online kantenkaart kan het 20 tot 25% goedkoper en krijg je nog voordelen zoals een maandelijks gratis olietje en een puntenspaarpan.
Ik hoor het wel mocht je interesse hebben!
groetjes,
Kristien
Ondertussen heb ik nog wat verder zitten experimenteren... ik heb voor m'n pols, waarin schade vastgesteld is Frankincense, clove (= kruidnagel) met een laagje pepermunt gebruikt met een geweldig, bijna instant resultaat! :) Ik sta er steeds van verbaast hoe snel het werkt, veel sneller dan eender welke ontstekingsremmer! Alleen moet je het vaker terug herhalen. :)
Onlangs ook nog een vriendin van builen verlost op één nachtje tijd.
ze had een kopstoot gekregen van haar paard en kwam vragen om hulp, omdat ze wist dat ik twee dagen daarvoor mijn paard op slechts 2 uur tijd van een hele dikke buil verlost had... Ik heb haar hetzelfde behandeld (lavandel, deep Blue = blend en geranium) en de volgende dag was de buil weg, geen blauwe plek, niets... Zie foto! Werken de olietjes? Jep... alleen is het vaak zoeken naar welke olie voor jouw past, want wij zijn allemaal indiviuden...
Eerlijkheidshalve vermeld ik er wel even bij dat ik bij m'n paard en bij mijn vriendin er ook nog een photonic torch heb bij gebruikt, dit is een acupuntuurlicht. Werkt dus met licht ipv naalden.
Nu lukt het me wel om de foto's er op te zetten...
Bij die van de dame is er 12 uur tussen de toepassing van de olie, bij het paard na twee uur... De resultaten spreken voor zich!
Nog een kleine update...
Ik heb ondertussen al 2 jaar geen verkoudheid meer gehad, bij mijn echtgenoot en zoon kan ik het nu ook netjes tegen houden met de OnGuard olie en Oregano. :) Het vergt wel een beetje moeite van jezelf om de olie bij het aanbreken van virusje vaak genoeg aan te brengen, maar het werkt, zeker als je heel consistent de olie onder je voeten aan brengt. Zelfs mijn vader en moeder heb ik zo van een opkomende verkoudheid kunnen afhelpen, wat mij erg blij maakt, want mijn vader heeft op zijn 82ste niet meer zo'n goede afweer... maar ze zijn 's middags beginnen te smeren en 's avonds om 20h was er geen snot meer te bespeuren. Deze dingen maken mij bijzonder blij. :)