Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

ervaringen met "duizelugheid"

Gepubliceerd door op 26/01/2015 - 07h57
PUB

Goeiemorgen, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een Nederlandse vrouw van 42. Een jaar geleden is er door de huisarts een vermoeden van fibromyalgie vastgesteld.  Nu een jaar later zit ik pas in de medische molen bij de reumatoloog. Nu maak ik me ergens erge zorgen over en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Naast de dageljkse pijnen en extreme vermoeidheid kamp ik ook met "duizeligheid". Ik zet dit expres tussen haakjes omdat het niet een normale duizeligheid is. Het is een continu raar gevoel in mijn hoofd, wattenhoofd. En een gevoel vsn kortsluiting.  Het klinkt raar maar soms voelt het net alsof dit gevoel uit mijn voeten of rug komt. Het gevoel of er golven in mijn hoofd zitten, of alles beweegt , de vloer bijvoorbeeld...alsof het continu in mijn hoofd heen en weer klotst... ik vind het heel moeilijk om te omschrijven..soma is het een paar weken wwg maar nu is het alweer een tijdje heel actief aanwezig. Het maakt me echt invalide. Ik hoop zo dat iemand hier ervaring mee heeft en mij gerust kan stellen. Ik heb namelijk inmiddels het idee dat ik iets heel ernstigs mankeer. Alvast bedankt voor de reacties. Assepoes72

Fout melden






X
PUBLICITÉ
{ } { }