Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

cvs en fibromylagie

Gepubliceerd door op 11/04/2012 - 20h17
PUB

ik zoek mensen die ook cvs en fibro hebben voor te weten wat jullie er tegen doenwelke medicijnen neem je en helpen zezo er bepaalde voeding helpen tegen vermoeidheid ben te einde raad omdat ik zo moe ben en niets meer kan, loop ik altijd boos en  lijdt mijn huwelijk eronder

Fout melden

X
Antwoorden
Daniella heeft op gereageerd

Hallo Mariette,

Ik weet heel goed wat je doormaakt!!

Toevallig heb ik magneetveldtherapie ontdekt! Vanaf toen terug een normaal leven!

Surf eens naar www.magneetveldtherapie.nu

Grtz,

Daniella

joogle heeft op gereageerd

Beste,

Een vriendin van mij heeft een jaar geleden het Cryo Sauna Center geopend; het schrikt misschien een beetje af omdat het woord sauna er in voorkomt. Maar daar moet je geen schrik voor hebben. Het gaat om koudetherapie.

Zij heeft geregeld CVS- en Fibromyalgiepatiënten bij haar over de vloer. Op haar website kan je er meer over terugvinden, eveneens getuigenissen van mensen die er zijn geweest en wat zij ervaren.

Meer info:
www.cryosaunacenter.com
+32 (0)3 666 40 39 of +32 (0)479 76 41 94

Met vriendelijke groeten
Marvin

Heide heeft op gereageerd

Beste,

Misschien is polariteitsgeneeskunde iets voor jou.

Om zeer kort door de bocht te gaan, alles is yin of yang.

Wanneer jij een aandoening hebt die bv yang is en je gebruikt teveel yange voeding, medicatie,... zal je probleem alleen maar erger worden. Wanneer je echter je voeding aanpast en meer "yin" eet, zal je langzaam beteren( cvs kan trouwens zowel door een yin als door een yang onevenwicht onstaan).

<Persoonsgegevens weggehaald door de moderator>

Hopelijk zegt het je iets, ik los hier in elk geval alles mee op en moet steeds constateren dat het wel degelijk helpt.

patient-nr-1863 heeft op gereageerd

Wat ik hier zeg werkt doorgaans voor mij. Het is waarschiijnlijk  voor iedereen anders. Het belangrijkste is vers biologisch eten, voornamelijk vegetarisch met zuinig gebruik van aardappelen en ook niet overdrijven met zuivel (beter afwisselen met sojaproducten).WEL  (volkoren)pasta en (half)volle rijst zijn de beste energieleveranciers. Lich verteerbare voeding. Zeker geen "lightproducten, kant en klaarmaaltijden en erg bewerkte producten. Veel water drinken, Rauwe vis (sushi bvb), oesters. Oppassen met suikers, best ongeraffineerde producten want die bevatten nog veel mineralen. Ik neem totaal geen medicijnen, want die zijn vaak ook erg belastend voor het lichaam. Ik neem wel bijna elke dag 3 tabletten Spirulina, een algenconcentraat van het merk Marcus Roher. Vers fruit waaronder liefst veel bessen, noten en zaden (sesam, lijnzaad, zonnebloempitten, Goji bessen (gerdoogd), elke dag een Actimel of een yoghurt met bifidus (voor de darmflora in orde te houden) Geen producten met glucose-fructosestroop in (glucose kan wel). maisfructose wordt vaak op een manier gemaakt waar kwik aan te pas komt. Dit zit in massa's producten en ontregeld de darmflora. Gist is ook te mijden. goed kauwen en traag eten. En verder ook mijden te blauw licht (van spaarlampen en TLbuizen).Zo veel mogelijk (verstandig) in de zon zitten.

Er niet te veel aan proberen denken dat je cvs hebt, er ook niet te veel over klagen, want dan bevestig je het steeds weer aan jezelf ook(wat niet wil zeggen dat je er soms goed aan doet om er wel eens over te praten met een speciaal persoon voor jou, die er kan inkomen en die je goed aanvoelt (meestal mensen die zelf ook al het een en het ander hebben meegemaakt). Dikwijls tegen jezelf zeggen "ik ben sterk" en elke negatieve gedachte die in je hoofd komt ONMIDDELIJK tegenspreken. Denk je bijvoorbeeld "ik voel me niet goed", dan moet je dat onmiddelijk omdraaien en zeggen : Ik voel me goed. De geest van een mens is sterk, en het is mss raar om te zeggen, maar eigenlijk brainwash je jezelf op die manier, en als je dat voldoende lang consequent volhoudt begint het op den duur vanzelf te gaan (positief denken)

Door de jaren heen heb ik dit alles ondervonden, maar het helpt ook niet altijd, en je geneest er niet van, maar het verbetert wel aanzienlijk mijn levenskwaliteit. Ik hoop dat het voor jou ook werkt.

mo3rte heeft op gereageerd

neem een kijke op http://www.energieboost.com

mij heeft het alvast geholpen

Ook het E-book is zeer interessant om vermoeidheid tegen te gaan en meer energie te krijgen

Mich-911 heeft op gereageerd

Beste ,

Er is nog niets op gevonden , ze zijn volgens Prof. B. Van Houdenhove daar volop mee bezig . Er zijn wel spierverslappers enzo , maar daar ben je eigenlijk niks mee . Laat u vooral niet meeslepen door kwakzalvers die profiteren van uw ziekte , en die zeggen en weten hoe ze u moeten genezen . Ik zit er ondertussen 12 jaar mee en weet van andere mensen uit mijn revalidatie groep , die alles al geprobeerd hebben , dat niks helpt ! Gewoon u rustig houden is de enigste boodschap , en zo kom jij je dag door .

Ik weet wat je doormaakt , je moet het me niet vertellen , gelukkig heb ik een partner die het begrijpt . In het begin hield ik alles bij wat over Cvs en Fybromealgie ging , omdat ik hopeloos , zoals jij erachter zocht om een oplossing te vinden , maar dat heb ik opgegeven , je moet het leren aanvaarden , en ik weet dat is niet altijd gemakkelijk !

Grtjs

rieteke heeft op gereageerd

beste,

ook ik heb fibro,en lijdt er ook erg onder,en als je dan ook nog een partner hebt,die je altijd verwijten naar je hoofd gooit en zorgt dat je stress hebt,dan is het echt heel moeilijk soms de dag door te komen

hopelijk maken jullie zoiets niet mee,groetjes

slakske heeft op gereageerd

Lieve Mariette, we zij met zovelen die cvs en fibromyalgie hebben. Vermits dat ze nog geen enkele oorzaak hebben gevonden bestaat er ook geen medicatie voor. Voedingsadviezen zijn er wel. De enige gouden regel is: luisteren naar je lichaam. Zit al 31 jaar met deze rotzooi opgescheept en luister nog niet naar mijn lichaam. Heel moeilijk. Ook niet niet alle middeltjes lijken voor iedereen geschikt. De ene zweert bij andulatiematras, de andere bij infraroodsauna. Proberen met een soort relaxatie? Boos worden gaat ook niet helpen, dat is energie verspillen. Als mensen mijn ziekte niet willen begrijpen of erkennen wordt ik ook vaak boos. Tenslotte zijn we mensen die iedere wakkere seconde pijn hebben en ons voortdurend vooruitslepen.

Zelf heb ik me aangesloten bij de Vlaamse Fibromyalgie Liga en ga ik maandelijks naar de lotgenotencontact namiddag. Je weet dat je niet alleen staat. We begrijpen elkaar en er wordt flink wat afgelachen.

Nog heel veel moed.

PUBLICITÉ
{ } { }