Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Buikje weg door elektroshocks?

Gepubliceerd door op 02/08/2012 - 22h27
PUB

Heeft er iemand ervaring met die banden die je om je middel doet en je elektronische schokken geven om vet weg te werken, spieren te verstevigen enz? Werken die dingen wel echt?

Fout melden

X
Antwoorden
user94 heeft op gereageerd

Hmm, is dat wel te vertrouwen? En waarom zouden we onszelf schokken geven om toch maar geen buikje te hebben? Volgens mij is het beter om een buikje of vet weg te werken door je eetgewoontes te herzien en voldoende te sporten. 

Ree. heeft op gereageerd

Weet ik wel, ik ben dagelijks bezig met afwisselend anderhalf uur krachttraining of een uur cardio (vetverbrandingstraining). Ook met m'n voeding weet ik precies welke calorie voor wat dient en wat ik al dan niet kan en mag eten om er enerzijds sportief uit te zien, en anderzijds van m'n buikje af te raken. Het probleem is gewoon dat ik intussen 53 ben, en alhoewel vrij slank, toch nog aan m'n taille moet werken (voor zover dit op die leeftijd nog doenbaar is). Een buikje wegwerken na al die jaren blijkt niet eenvoudig.

Vandaar dat ik zo'n Abs & Core ding erbij wou nemen, als extraatje. Heb er alleen geen idee van of het wel werkt...

thomask heeft op gereageerd

da werkt een klein beetje, da verstevigd u middelste buikspieren een beetje maar u zijbuikspiere ni: resultaat u middelste buikspiere zijn "sterker" maar u zijbuikspiere nog slap en hangt daar wa vel da ni mee strakgetraint is, dus ik raad je het nieuw  aan om met elektroshocks te beginnen.

als je vet weg wilt werken moet je cardio doen, je moet gewoon het aantal kcal dat je op een dag gegeten hebt verbranden door oef te doen.

saly heeft op gereageerd

nee dit  werkt  niet  echt...ik  vond  het  zonde   van   mijn  geld....ga  maar  zwemmen...dit  is  10  keer  beter..afz  will van  de  hoef.

Ree. heeft op gereageerd

Heeft inderdaad niet gewerkt. Zal dat ding op eBay zetten; misschien heeft één of andere dictator er nog wat aan...

Cardio, eetgewoonten en buikspieroefeningen (in die volgorde) hebben uiteindelijk de klus geklaard. Ik zit nu op een vetpercentage van 15 procent. Kan nog lager, maar voor mij is het mooi zo. Ik moet tenslotte nog de winter door ;-)

selfwelltips heeft op gereageerd

Je kunt je (onder)buikspieren nog zo hard trainen als je wilt, maar dan zul je nog niet altijd een goed resultaat kunnen zien. Dus volg naast je (onder)buikspieroefening ook een goed dieet (dat evenwichtig en verantwoord moet zijn) en zorg ervoor dat je gaat joggen twee maal per week of fietsen. Hierdoor zul je een betere conditie krijgen en sneller van dat overtollig lichaamsvet af zijn. Gooi al die dure apparatuur uit het raam en natuurlijk die zak chips er achteraan!

Groetjes, SelfWellTips

Lover heeft op gereageerd

Eerst wandelen( een week een half uur per dag) dan joggen maar langzaam beginnen en gelijdelijk opbouwen. Zeer gezond en goed voor een platte buik.

PUBLICITÉ
{ } { }