Volgens een Nederlandse firma wordt artrose veroorzaakt door afbraak van de cellen in het gewrichtskraakbeen. Deze afbraak zou te wijten zijn aan verzuring van het kraakbeenweefsel.Als oplossing stellen ze voor het kraakbeen actief te gaan ontzuren door het natriumbicarbonaat gehalte in het bloed te verhogen, en dit zou als volgt kunnen:Het drinken va "basisch water", met een hoge PH waarde, en door het innemen van bicarbonaat tabletten met coating die pas open gaan in het darmkanaal en aldus niet ontbonden worden in de maag als gevolg van het maagzuur en aldus Nacl en co2 zouden vrijmaken.Dit basisch water wordt bekomen door enkele druppels van een alkaline concentraat toe te voeten aan een glas water, en dit 5x/dag te herhalen!samen met het innemen van tabletten Nabicarbonaat.Eens de ontzuring van het kraakbeenweefsel succesvol is kan men het kraakbeenherstellen door inname van glucosamine ....Uiteraard verkoopt die firma zelf dit alkalisch water en de nabicarbonaat pillen.Is dit geloofwaardig, of is het louter gericht op verkoop van hun product????Is er nog ander wetenschappelijk werk die dit zou kunnen bevestigen of ontkennenmvgwiloo12
artrose is een naam die niet altijd strookt met datgene dat de meeste dokters bedoelen , na 14 jaar rolstoel gebruiker,verdoving-verdoving en nog een verdoving toegediend gekregen te hebben en alsmaar zieker geworden , ben ik naar de natuurdokter gegaan , voor een simpele bloedtest , ter plaatse uitgevoerd,,,,, er werd aspergilles niger van tieghem vastgesteld , daar bestaat alleen een natuurmiddel voor, ( dit kent men niet , zelfs niet in de beste ziekenhuizen, dus bestaat er ook geen geneesmiddel voor )het begint in de vingers en de tenen, je kan er zelfs een schimmelnagel van krijgen , zonder dat er een schimmel gevonden wordt, bent dan maar zeker dat het aspergilles niger van tieghem is ,, het product dat je dan neemt is nigersan , het enige dat je helpt , na 2 maanden stapte ik gewoon , nu 1 1/2 jaar later staat m'n rolstoel nog altijd op stal
Alvast bedankt voor je antwoord. Als ik het goed begrijp is het medikament dat je neemt "nigersan" Hoe wordt dit toegediend, en onder welke vorm?en waar vekrijgbaar?
Aspergilles niger is dit dan een bepaalde vorm van artrose, of is het een ander ziektebeeld.
Bij mij is het werkelijk artrose waarbij de aanwassen aan de onderste ruggewrichten duidelijk te zien zijn op de radiografie. Laat eens weten aub
HALLO Loitje
Voor mijn vrouw zou ik dat product Nigersan ook willen kopen. Kun je mij aub. niet zeggen waar dat in België te verkrijgen is. Of heb je dit in Nederland gekocht en waar. Mag ik ook weten wat dit product kost en zijn dit pillekes of capsules. Ik hoop op een antwoord en een grotedank u wel daarvoor.
Groetjes,
Louis Duffeler, Oudestraat 16 te 9800 Deinze (B)
093862624
aspergilles nigervan tieghem, heeft volgens mij niets te maken met artrose, het zou een schimmel zijn die bepaalde planten aantast! Dus uw ziekte heeft volgens mij niets met artrose te maken!
Maar goed dat jij geholpen bent met "nigersan"
beste,
ik heb zeer positieve effecten door het drinken van alkalinewater en er is veel wetenschappelijke onderzoek gedaan , , ik ben zelf op een infosessie geweest en heb als proef gratis 14 dagen een waterionisator mogen testen en al na enkele dagen begonik mij opmerkelijk beter te voelen en veel minder pijn
Mijn vrouw heeft al jaren last van artrose. Daarom hebben we vorig jaar een sinewave therapie of ook genaamd inframas-systeem matras gekocht. Toen de massagematras stuk ging hebben we even op google gezocht. En ja hoor. Het blijkt chinese namaak te zijn!
Ondertussen is het bedrijf van naam veranderd. Het noemt nu inframass systeem. Identiek zelfde massagematras. Het bedrijf is veroordeeld voor de rechtbank van koophandel las ik in een document. We hebben al contact opgenomen met testaankoop.
Dus altijd even goed onderzoek doen op google!
Toch ook even vermelden dat de prijs van het inframass systeem, dat is een infrarood-massage, maar liefst bijna 3000 euro kost. Geen leuke aankoop als je dan ondertussen ziet dat het bedrijf van deze massagematras snel van naam is veranderd.
Wat zijn betere alternatieven om te kopen tegen artrose?
De reactie van Peter is overduidelijk vals. Ze staat op enkele dagen tijd op meer dan 10 forums. Het gaat dus duidelijk om een concurrent die negatieve reclame wil maken, wat bijzonder laag bij de grond is. Zeker als het gaat om een correcte firma, met een uitstekende service en garantie!