PUBLICITÉ

Anti-aging oefeningen voor een stevigere huid(2/3)

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 26/07/2011 - 11h54
-A +A

Omdat oefeningen in de eerste plaats plezant moeten blijven, hier een nieuwe reeks bewegingen op maat. Perfect om uw lichaam in vorm te houden.

Minstens twee keer per week uit te oefenen.

PUB

Anti-aging oefening n°1

Ga zitten op een stoel, de handen op het zitvlak en de rug goed recht. Adem in terwijl u uw rechtervoet opheft. Adem uit terwijl u uw rechtervoet neerzet en uw linkervoet opheft. 'Stap' zo gedurende enkele minuten.

Anti-aging oefening n°2

Nog steeds zittend op de stoel, zet u de tippen van uw vingers op uw schouders, de ellebogen omhoog. Adem in en maak tegelijkertijd cirkels met uw ellebogen, naar omhoog en naar achteren. Adem uit terwijl u de ellebogen naar voor en omlaag beweegt.

4 keer.

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 26/07/2011 - 11h54
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUBLICITÉ
Lees ook
En 1, 2, 3 : train uw spieren voor de computer ! Geüpdatet op 24/10/2011 - 16h32

U zit alleen voor uw computer , en uw collega's denken dat u geconcentreerd aan het werk bent? En inderdaad, u bent aan het werk... met het trainen van uw spieren ! Doe deze oefeningen op regelmatige basis, daarna stilaan alle dagen, met voorkeur voo...

Verbrand uw calorieën, zelfs op restaurant ! Gepubliceerd op 03/04/2012 - 11h01

Op restaurant zittend tegenover uw geliefde of in de eetzaal met uw collega's of vrienden kan u er ook van profiteren om aan uw lichaam te werken ! Doe deze oefeningen eerst eens om de drie dagen, dan eens om de twee dagen en tenslotte alle dagen: he...

Meer artikels