PUBLICITÉ

Anti-aging oefeningen voor een steviger lichaam(1/3)

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 23/05/2011 - 15h53
-A +A

Beste senioren, hier een specifiek programma met rustige oefeningen voor uw vorm en uw lichaam !

Uit te voeren 2x per week.

PUB

Anti-aging oefening n°1


Ga comfortabel op een stoel zitten, de handen achter de nek, en duw u rustig naar voren terwijl u de rug goed recht houdt. Adem in en kom langzaam terug recht, adem dan uit.

Doe dit 3 keer.

Anti-aging oefening n°2

Ga languit op uw rug liggen, benen in de lucht en lichtjes gebogen, armen gekruist. Hef de billen enkele centimeters van de grond en laat terug zakken. Let op dat u de benen altijd in de lijn van de billen houdt.

Doe dit 3 keer.

Gepubliceerd door Emilie Veyretout op 23/05/2011 - 15h53
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUBLICITÉ
Lees ook
Weg met slappe billen ... leve een stevig achterste! Gepubliceerd op 18/07/2016 - 11h27

Om staalharde billen te krijgen, tegelijkertijd stevig en rond, vindt u hier uw oefen programma op maat. Minstens 3 maal per week uit te oefenen gedurende 2 maanden om snel een zichtbaar resultaat te boeken. Daarna onderhoudt u dit door 2 maal per we...

Drie oefeningen voor strakke, ronde billen Gepubliceerd op 08/02/2016 - 09h49

Laat uw billen werken, zowel voor, tijdens als na de vakantie. Als u deze drie oefeningen elke dag doet, krijgt u strakke en ronde billen . We geven er u nog vijf tips bij om perfecte billen te kweken.

Het is nooit te laat om de bilspieren te versterken ! Gepubliceerd op 03/03/2015 - 16h05

Goed nieuws: de billen zijn een lichaamsdeel dat makkelijk te versterken is. Op voorwaarde dat u er regelmatig en geconcentreerd aan werkt. Doe deze oefeningen 3 tot 4 keer per week in het begin, gedurende 2 à 3 maanden. Daarna 1 tot 3 keer per week,...

Meer artikels