Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Angst voor toilet

Gepubliceerd door op 21/09/2012 - 18h17
PUB

ik weet dit is een bizar probleem maar het is ontzettend vervelend en hinderlijk. Al jaren kan ik enkel naar het groot toilet als ik thuis ben én bovendien alleen thuis ben. De schrik gaat er vooral over dat iemand anders me zou kunnen horen. dit lijkt op zich niet erg, maar toch heeft een groot nadelig effect op mijn leven. Zo dien ik heel mijn voedingspatroon aan te passen aan wat er die dag op het programma staat (ik ben nl gezegend met snelwerkende darmen). Op het werk, bezoek, heb ik vaak veel pijn, blauwe nagels van de krampen, gewoon omdat ik psychisch niet kan doen wat ik fysisch moet doen. Op reis gaan, bezoek, ergens logeren of logies aanbieden...allemaal onmogelijk. Zijn er lotgenoten? Hoe hebben jullie dit opgelost? alvast dank.

Fout melden

X
Antwoorden
MarcusGeleyn heeft op gereageerd

Als je nog steeds met het probleem te kampen hebt, dan is er maar één oplossing: snel een afspraak maken want dit zit duidelijk tussen je oren.

Als hypnotherapeut heb ik heel wat ervaring met dit soort 'ongemakken' en die zijn allemaal met succes weg te werken, ook al geloof je niet in hypnose om in het onderbewuste de zaken recht te zetten.

Meer info: www.alduiding.be

PUBLICITÉ
{ } { }