Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Allergie pollen/huisstofmijt

Gepubliceerd door op 08/04/2011 - 15h36
PUB

Het Nieuws (vtm) zoekt mensen met een pollenallergie of allergie voor huisstofmijt. Wij werken aan een reportage over allergieën. Ben je bereid om even kort te getuigen over je allergie, neem dan contact op met lieselot.debrauwer@vmma.be.Bedankt!

Fout melden

X
Antwoorden
Sarahh (niet gecontroleerd) heeft op gereageerd

Ik heb  ongeveer   8 jaar een stofmijtallergie die er ineens was, ik slik hiervoor Xizal, en je word er moe van .Xizal helpt maar voor 80% bij mij, soms gaat het niezen op 1 dag gewoon door en geiriteerde ogen, en je word daar vreselijk moe van, dat het bij mij lijkt alsof ik continu verkouden ben  nu helpt die Xizal wel , maar niet voor 100%, ik heb ook een brandnetel en berk allergie.Ook al ben ik  nog zo schoon, stof hangt overal ook buiten. Je ontkomt er niet aan vind ik.Ik krijg op 1 dag zeker 9x te horen bij het niezen (gezondheid ) van mensen  .Ik kom vaak moe thuis van al dat niezen  , en altijd weer die zakdoekjes  die ik overal bij me draag.

Sarah

Vorwerk.Kobold heeft op gereageerd

Beste,

graag zie ik een korte contactopname tegemoet. Als officieel verdeler van VORWERK Kobold in Belgie zijn wij op zoek naar testgezinnen voor onze gerenomeerde toestellen.

PUBLICITÉ
{ } { }