Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Zink (zeker voor mensen met cvs en fibro)

Gepubliceerd door op 03/01/2013 - 08h16
PUB

ons immuunsysteem is een leger van soldaatjes die van de éne naar de andere plaats worden gestuurd. Maar een leger heeft leiders nodig, die zegt waar ze naar toe moeten en transporteurs om ze daar te brengenZink is de bevelhebber van de transporteur, één van de eersten in de schakel dus !!we hebben per 15 mg zink nodig om de T-cellen , maar vooral de K-cellen (killercellen) op hun plaats te krijgen , de plaats waar ze ongewenste indringers moeten dodener zijn niet veel supplementen met zink en dan nog is de combinatie niet altijd ideaal maar ik heb er ééntje gevonden in de bioshop die goed is voor kinderen , in de vorm van een siroop, het heet sambucol en het heeft een aangename smaak, nadeel is dat je niet controleert of weet hoeveel je inneemtik heb er nog een ander gevonden, die bevat 10 mg zink, aannemende dat je de resterende 5mg uit je voeding kan halen , het zijn mineral sticks of zinc en hebben ook een zeer aangename smaakhttp://www.freewebstore.org/bio-allergy/mineral_sticks_with_zinc/p18174… immuunsysteem heeft nog andere onmisbare stoffen nodig om te functioneren naar behoren, we komen op tien minstens, maar ik zal die mondjesmaat toevoegen als ik zie dat er geinteresseerden zijn vooral cvs'ers en mensen met een auto-immuunziekte (zoals ik dus , ik heb lupus) zijn gebaat met die informatie !!ook mensen die zeer actief zijn en geen tijd hebben om op de middag een beetje rust te nemen, en hun lichaam van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat aan het werk zetten (en dus stilletjes aan uitputten) zouden alert moeten zijnliefs cantavanda 

Fout melden

X
Antwoorden
apotheek.van.God heeft op gereageerd

Hallo Cantavanda,

Ikzelf het CVS en door gynaecologische problemen op zoek gegaan naar mogelijk natuurlijke oplossingen. Ik kwam ook op zink uit. Kan je wat meer ervaringsinfo doorgeven? Welke positieve invloeden ervaar jij? Wat waren de symptomen waar jij verlichting door gekregen hebt door zink?

Alvast bedankt,

Elke

Spinoza heeft op gereageerd

Hallo,

Ik heb ook lupus, Sjögren en Raynaud. Bijgevolg neem ik ook een hele rits voedingssupplementen met wisselend succes. Ik probeer ook heel alkalisch te eten om de ontsteking zo minimaal mogelijk te houden. Tips zijn altijd welkom. Momenteel spelen de vermoeidheid en de vervelende droge ogen me het meest parten. Om mijn ogen en lever te ondersteunen had ik er ook nog omega7 bijgenomen maar voel niet veel verandering na twee maand.

Wel ben ik gestart met een soort 'zeewaterkuur' en hoop daarmee mijn chronisch uitgedroogde lichaam opnieuw te kunnen hydrateren. In bioogisch zeezout zitten ook een heleboel mineralen die ondersteunend werken.

Groetjes,

AV

PUB