Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Zijn er hier meer mensen met een bipolaire stoornis?

Gepubliceerd door op 07/03/2012 - 10h52
PUB

Goedemorgen, Gisteren heb ik bij mijn psycholoog de diagnose bipolaire stoornis gekregen. Ergens ging ik er inderdaad vanuit, maar toch valt het tegen. Nu ben ik heel benieuwd of er meer mensen zijn met een bipolaire stoornis waar ik graag ervaringen mee wil delen. Op internet ben ik aan het zoeken geweest naar forums maar die zijn allemaal oud en afgesloten, vandaar hier een nieuwe. Ik voel me nogal alleen want ik ken verder niemand die dit ook heeft. Alvast bedankt.

Fout melden






X
Antwoorden
Sientje10 heeft op gereageerd

Hey 

Zo te zien krijg je geen reactie. Ikzelf ben daar nu ook niet in thuis in deze materie maar heb voor jou misschien wel een interessante website voor je.  Je bekijkt het maar even en kan dan zelf uitmaken of hij nuttig voor je is. www.bipolairestoornis.info

Mvg

delapaul heeft op gereageerd

Beste

Ik ook heb al jaren een bipolaire stoornis.

Ik lees dat je een discusiegroep zoekt.

Er bestaat een googlegroep waar er veel info en ervaringen gewisseld worden.

Het mailadres is : [email protected]

Je hoeft maar een mail te sturen om lidmaatschap aan te vragen, en dan krijg je per mail elke discussie binnen. Ook kan je zelf vragen stellen die dan door ervaringsdeskundigen beantwoord en gedeeld worden bij alle leden.

De website van deze vereniging is: https://groups.google.com/group/manisch-depressief/

Welkom zou ik zeggen en hou er de moed in.

Paul

donaldduck heeft op gereageerd

ik heb last van een tripolaire stoornis, dsus dat van jou valt nog mee

delapaul heeft op gereageerd

Donaldduck

 

Gelieve je te onthouden met zulke tripolaire onzin.

Een bipolaire stoornis is niet om mee te lachen!

Respecteer je medemens!

smile heeft op gereageerd

is behandelbaar en mee te leven mits je beperkingen in het oog te houden, een goede begeleiding en medicatie onderhouden.

lisa8 heeft op gereageerd

Hai sandraatje,

 

ik heb sinds een paar jaar ook de diagnose bipolaire stoornis.

sinds mijn behandeling bij een psychiater en psycholoog ben ik stabiel.

wat zou je hierover willen weten?

ik hoop dat we in contact kunnen komen om hier verder over te kletsen.

 

groetjes Lisa.

 

chyulu heeft op gereageerd

Misschien wat laat met mijn antwoord, maar ben sinds een week bezig met nieuw forum en dan gericht op alternatieve kijk op en behandeling van bipolaire stoornis., Kijkje nemen kan altijd, als 'gast' kun je niet veel zien en dat is om de privacy te waarborgen zo goed als kan.

http://manischdepressiefalternatief.bbforum.nl/

PUBLICITÉ
{ } { }