Weg met slappe billen ... leve een stevig achterste!

Geüpdatet door Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste op 18/07/2016 - 11h27
-A +A

Om staalharde billen te krijgen, tegelijkertijd stevig en rond, vindt u hier uw oefenprogramma op maat.

Minstens 3 maal per week uit te oefenen gedurende 2 maanden om snel een zichtbaar resultaat te boeken.

Daarna onderhoudt u dit door 2 maal per week het programma te doen.

PUB

Special slappe billen: oefening n°1

Rechtstaand, voeten uit elkaar, 2 keer de breedte van uw bekken, knieën naar buiten gedraaid, een kleine bal in de handen. Hou de rug recht en zak door de knieën en hou de beweging 3 seconden vol. Kom daarna terug recht.

Doe dit 10 keer.

 

Special slappe billen: oefening n°2

Neem de bal tussen de handen, neem een gehurkte houding aan met de nek en de schouders ontspannen.

Adem in en spring dan in de lucht. Houdt uw benen gestrekt. Kom eerst neer op de tippen van uw voeten, daarna keert u terug naar de beginpositie en hergegint u.

Dit doet u 10 keer.

 

Initialement publié par Emilie Veyretout le 25/02/2011 - 10h36 et mis à jour par Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste le 18/07/2016 - 11h27
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Het is nooit te laat om de bilspieren te versterken ! Gepubliceerd op 03/03/2015 - 16h05

Goed nieuws: de billen zijn een lichaamsdeel dat makkelijk te versterken is. Op voorwaarde dat u er regelmatig en geconcentreerd aan werkt. Doe deze oefeningen 3 tot 4 keer per week in het begin, gedurende 2 à 3 maanden. Daarna 1 tot 3 keer per week,...

Drie oefeningen voor strakke, ronde billen Gepubliceerd op 08/02/2016 - 09h49

Laat uw billen werken, zowel voor, tijdens als na de vakantie. Als u deze drie oefeningen elke dag doet, krijgt u strakke en ronde billen . We geven er u nog vijf tips bij om perfecte billen te kweken.

3 oefeningen voor een strakke buik Gepubliceerd op 31/03/2015 - 15h25

Uw buikspieren zijn slap? Dankzij deze reeks oefeningen voor een strakke buik zal het resultaat niet lang op zich laten wachten. Deze oefeningen doet u best minstens 3 keer per week gedurende de eerste 2 maanden om zo vlug mogelijk resultaat te boeke...

Meer artikels