Emilie Veyretout, Schoonheidsjournaliste

Wat moet u doen om mooie gespierde armen te krijgen?

Gepubliceerd door Emilie Veyretout, Schoonheidsjournaliste op 30/03/2011 - 11h08
-A +A

Hoewel ze dagelijks gebruikt worden, vertonen de armen dikwijls een gebrek aan spoeren. Doe deze oefeningen om ze te versterken.

Uit te voeren 3 maal per week gedurende 2 maanden om een vlug en zichtbaar resultaat te verkrijgen.  

Daarna doet u ze best nog 1 tot 2 keer per week om de juiste vorm te behouden.

Uw armen gespierd maken : oefening 1

Ga plat op uw buik liggen. Zet uw handen plat op de grond, armen gebogen. Duw uw bovenlichaam naar boven, maar blijf met uw knieën op de grond. Breng uw borst terug naar de grond, (maar zonder die te raken) door te buigen door de armen.

Doe dit 10 maal

Uw armen gespierd maken : oefening 2

Ga daarna plat liggen op uw rug, benen gebogen, voeten plat op de grond, en de armen elk gestrekt naar een kant. Neem halters in de handen, breng uw armen tot boven de borst en laat terug zakken naar de startpositie.

Ook dit doen we 10 maal

Gepubliceerd door Emilie Veyretout, Schoonheidsjournaliste op 30/03/2011 - 11h08
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Verfijn uw kuiten! Gepubliceerd op 07/01/2014 - 13h45

U droomt van aantrekkelijke, mooie kuiten? Dan kan u hier een oefenprogramma vinden om ze gespierder te maken. Als u deze oefeningen 2 à 3 keer per week uitvoert gedurende 10 weken, zal het resultaat niet lang op zich wachten.

Een platte buik met twee keer drie oefeningen Gepubliceerd op 23/02/2017 - 11h43

Dit is een niet agressief oefenprogramma om de buispieren te oefenen zonder ze te forceren. Buikspieren kunnen makkelijk 'bewerkt' worden, maar zonder oefening laten ze het ook snel afweten. Doe deze oefeningen op lange termijn, twee à drie keer per...

Train u een platte buik Gepubliceerd op 11/11/2013 - 23h03

Deze oefeningen zijn eerder moeilijk: zij kunnen uw buikspieren aanvankelijk wat gevoelig maken, maar geef zeker niet op ! U zal zeker resultaat zien als u deze oefeningen op regelmatige tijdstippen uitoefent : 2 tot 3 keer per week, minimum.

Meer artikels