Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

verwerking

Gepubliceerd door op 10/07/2013 - 09h21
PUB

Ik heb toen ik 39j was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (ik heb een spiraaltje,mirena) waardoor mijn ene eileider verwijderd is .Ik was op dat moment een goed jaar samen met mijn vriend die al een dochter heeft (nu 15j)  .Voor hem hoefde een 2de kind niet omdat hij al een dochter had maar als het zo was zou hij er wel zijn voor mij en mij niet verlaten Ik heb eigenlijk nooit een moedergevooel gehad of echt  gevoeld van nu wil ik kinderen met of zonder man.Nu 2.5jaar later dacht ik dat ik alles goed verwerkt had maar onlangs ben ik gecrasht .Mijn vriend die al een dochter had ,is nu ook gevraagd om peter te zijn van een kindje van een bevriend koppel. Het deed me pijn omdat ik geen moeder ben en geen meter ben , ik ben wel een trotse tante van 2 pubers die ik dolgraag zie en anderom ook maar die ik te weinig zie !Ik kan mijn affectie voor kinderen niet kwijt ! de dochter van mijn vriend daar voel ik geen band mee om te knuffelen omdat zij zich heeft moeten aanpassen heeft aan de situatie dat ma en pa uit elkaar zijn gegaan. En de moeder heeft een grote invloed gehad op het kind en mij niet in goed daglicht gezet . Het klikt wel tussen de dochter, we komen goed overeen en maken wel veel plezier samen  maar ik  zal er nooit een hechte band mee hebben.Ik ben regelmatig jaloers op mijn vriend en zijn dochter als ze knuffelen en hoe dat hij er voor zorgt Ik heb verdriet omdat ik toen niet heb doorgezet om de natuur zijn gang te laten gaan en als de natuur had gezegd van , nee het is niet weggelegd voor jou dan denk ik dat ik meer vrede mee zou hebben gehad als nu.Ik ben ook bang om later alleen te komen staan (ondanks mijn nichtje en neefje). Mijn vriendinnen hebben allemaal kinderen, 1 bevriend koppel niet omdat de natuur niet meewou !Is het te laat om nu nog moeder te worden om de natuur zijn gang te laten gaan?Ik ga er dan wel 42 j zijn als ik beval! Ik ben nog in goede gezondheidIK heb een dubbel gevoel , Ik mis iets in mijn leven en ik ben gelukkig met mijn vriend  als we met 2 op stap zijn en geen geplan voor een kind en binnen een paar jaar gaat ze studeren en gaat ze haar eigen leven leiden en kunnen wij met 2 ons ding doen.Ik wil ook melden dat ik mijn moeder al 8 geleden heb moeten afgeven en daarom ook niet bij haar ten rade kan gaan, wel een oudere vriendin die zegt dat ik de natuur zijn gang moet laten gaan en hulp genoeg ga krijgen van buitenaf (vriendinnen). Ik ben ook zelfstandige .Hoe krijg ik dit verwerkt of moet ik er voor gaan ?  

Fout melden






X
Antwoorden
MarcusGeleyn heeft op gereageerd

Dag ellebelleke,

waarom zou het te laat zijn om kinderen te krijgen? Je moet dan wel eerst eens goed met je dokter praten, eventueel een paar onderzoeken. Maar als hypnotherapeut valt er mij een hele andere problematiek op: besluiteloosheid, angst voor eenzaamheid, gemis van moeder en bovenal je melding van 'gecrasht' te zijn.

Zou het niet beter zijn om jezelf eerst even terug op de juiste sporen te zetten en dan pas een belangrijke beslissing te nemen?

PUBLICITÉ
{ } { }