Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Vermageren met de hulp van hypnose

Gepubliceerd door op 11/04/2012 - 21h04
PUB

Ik heb 30 kg te verliezen. Heeft iemand resultaat behaald met hypnose? Kent er iemand  een arts in Belgie die mensen met overwicht kan helpen vermageren met hypnose? 

Fout melden

X
Antwoorden
Mayweda heeft op gereageerd

Hoi, IK ben geen arts, wel verpleegkundige van opleiding met bijkomende studies van neohypnotherapie en voedingsconsulente.

Min visie is dat we emotionele eters zijn, daarnaast zijn er ook stoffen die we eten die ondanks dat we op dieet staan, ook dikmakers zijn. Met die twee wordt er meestal gewerkt.

Ik help mensen met overgewicht en samen werken geeft goede resultaten.
Ik geef je mijn website zodat je verder kan kijken, tis te lang om alles op te schrijven.

http://neohypnotherapie.webs.com/

mvg,

Janka

MarcusGeleyn heeft op gereageerd

Misschien wel een beetje laat om te reageren, maar vermageren met hypnose werkt heel goed.

Als hypnotherapeut moet ik er wel bijvermelden dat er tegen de wil in niets kan ondernomen worden. Dat wil zeggen: stel, iemand wil vermageren omwille van haar figuur en tal van andere persoonlijke redenen, maar slaagt er niet in. Dan is dat met hypnotherapie bijzonder snel te verwezenlijken.

Moet iemand vermageren op aanraden van de arts of omdat de partner opmerkingen geeft, dan zal dat wat moeilijker gaan als die persoon zich, ondanks het overgewicht, prima in haar vel voelt. Het zijn twee verschillende redenen om te vermageren. Bij het laatste is de wil niet aanwezig en zal het moeilijker zijn om te vermageren, gewoon omdat men zich goed voelt zoals men is.

Kelis heeft op gereageerd

Beste Marcus,

Kan u misschien een link plaatsen naar uw website of contactgegevens. Ik ben namelijk geïnteresseerd in deze therapie.

Borger heeft op gereageerd

Kan je een mailadres nalaten of tenr aub.

Inge

PUB