Twee massagetechnieken voor strakke dijen

Geüpdatet door Isabelle Eustache, gezondheidsjournaliste op 18/03/2013 - 11h50
-A +A

PUB

Praktische tips voor een strakkere huid

Enkele tips om strakkere dijen te krijgen:

  • Mijd afwisselend gewichtsverlies en gewichtstoename.
  • Hydrateer uw huid elke dag met speciale cosmetische producten voor een strakkere huid (antioxidanten, algen,  vitamines, cafeïne, silicium, enz.).
  • Drink genoeg (water, kruidenthee, bouillon, enz.).
  • Doe twee keer per week een peeling om de dode cellen van de huid te verwijderen en de celvernieuwing te stimuleren.
  • Doe aan sport om spieren te kweken. Uw huid wordt dan strakker.
  • Doe specifieke oefeningen voor de dijen, zoals squats (elke dag 3 reeksen van 15).
  • Ga systematisch na het douchen met een koude waterstraal over uw benen. Begin bij de enkels en werk zo naar uw billen toe.
  • Mijd te veel blootstelling aan de zon. UV-straling veroudert de huid.
  • Dat geldt ook voor roken. Dus, geen sigaretten!
Initialement publié par Isabelle Eustache, gezondheidsjournaliste le 19/03/2013 - 11h50 et mis à jour par Isabelle Eustache, gezondheidsjournaliste le 18/03/2013 - 11h50

Une belle peau au naturel, Alessandra Moro Buronzo et Sophie Macheteau, Editions Jouvence.

Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB