Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Tips voor een platte buik

Gepubliceerd door op 03/02/2011 - 15h20
PUB

Hallo, Ik probeer reeds enkele jaren om m'n buik weg te werken, maar niets helpt! Ik eet heel evenwichtig en ik doe iedere avond oefeningen voor de buik... Kan er iemand mij nog enkele tips geven?

Fout melden

X
Antwoorden
_Cheryline heeft op gereageerd

Iedere vrouw wil veel vermageren, maar staan niet stil bij de consequenties. Ik ben op 2 jaar tijd 31 kg afgevallen. Resultaat : overal teveel vel en striemen. Mijn buik is het ergste, is plat maar gerompeld en striemen na 3 zwangerschappen. Alsook vel teveel aan de binnenkant dijen, heupen en borsten zijn verkleind en hangen nu. Ik durf niet meer in de spiegel kijken, zelfs geen relatie meer aangaan, zo beschaamd in mijn lichaam. Plastische chirurgie is mij te duur. En hoop met natuurlijke produkten en/of vitaminen de overtollige huid kwijt te geraken. Ik heb al gehoord van de plaatsen met aambeienzalf in te smeren en slakkengel, dan die plaatsen met krimpfolie (voor microgolf) te omzwachtelen en dit te doen tijdens de nacht. Men rade aan een t-shirt, maar dan trekt de zalf in het shirt en bijna niks in huid. Daarom krimpfolie het ideale, en je kan aanspannen zoveel je wil. Ik doe dat nu pas 2 dagen, dus resultaat kan ik nog niet zeggen. Maar vraag me af gebruik ik wel de goede/juiste methode of zijn er andere oplossingen (aub geen TE dure cremes ?)

Hier op e-gezondheid staat nergens vermeld hoe overtollige huid te verminderen alsook striemen.

Graag had ik hier wel eens een uitleg over gelezen (zonder plastische chirurgie) ?

Ik neem ook extra vitaminen voor de huid. Sporten is uit den boze, want ik ben invalid verklaard, nl. door narcolepsie en hypersommnia, dus kleine inspanning kost me de grootste moeite. Zelfs autorijden vermoeid me...Hopelijk wijdt e-gezondheid eens een artikel over wat te doen na vermageren met overtollige huid ?

Mvg

_Cheryline

Manon heeft op gereageerd

Hallo Sofie,

Een platte buik krijgen is minder moeilijk dan je denkt. Wel is het belangrijk dat je de hormonenbalans in je lichaam weer op orde krijgt en dat je de juiste training doet om het buikvet weg te werken. De meesten onder ons eten teveel suikers, zonder dat ze er erg in hebben. En dat is nefast voor de slanke lijn en in het bijzonder voor de hoeveelheid vet op je buik. Ook het soort oefeningen dat je doet is van groot belang. Het beste resultaat krijg je met krachttraining waarbij je je spieren tot het uiterste laat gaan. Veel succes ermee!

e-gezondheid heeft op gereageerd

NEEM DAGELIJKS EEN KLEINE HOEVEELHEID ALCOHOL (1 GLAS VERDELEN OVER DE DAG°

PUB