Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

sudeck in voet

Gepubliceerd door op 08/11/2012 - 20h52

Ieen vriendin van me heeft  een sudeck in haar voet, heeft er misschien iemand tips of handige weetjes om de pijn te verzachten zonder pijnstiller, andere medicatie of behandelingen van dokter of kinesist?                    mvg 

Fout melden

X
Antwoorden
zitje heeft op gereageerd

Beste,

Ik heb zelf sudeck in mij voet gehad.

Ik ben hier mee naar de acenpunturist geweest, ludo kenis (je moet niet perse naar deze man gaan maar hij kan je wel helpen met een goede in de buurt) in leopolsburg deze man weet er heel veel van. Ik ben er wel vaak naar toe moeten gaan. En heb moksa stiks gebruikt het stingt verschrikkelijk maar het helpt goed ( kun je krijgen bij de acenpunturist).

Pijnstillers helpen niet echt, bij mij toch niet hoe zwaar ze ook waren.

Dokters weten over deze ziekte niet veel ze weten dat het van alles kan komen maar de "kalk spuiten" helpt niet het is niet eens bewezen dat ze helpen en heel veel negatieve bijwerkingen (het is een soort chemo)! Ze zeggen dat je koud en warm baden moet doen maar dat maakt het erger. Je moet alleen warm waterbaden doen.

Als je pijn hebt moet je niet stil blijven, maar juist bewegen door je pijn heen bijten! Natuurlijk in hoeverre je dat kan, je moet je zelf er toe zetten maar ook niet te ver gaan. Dat is het beste, het heeft mij echt geholpen.

Je blijft er altijd nog last van hebben het is bij mij is het nu bijna 3 jaar geleden en de pijn is nu dragelijk geworden dat ik het niet meer echt voel.

Ik hoop dat ik je hierbij wat verder geholpen heb in deze moeilijke zoektocht naar minder pijn te hebben.

Met vriendelijke groet

Zita bartels

Algodystrofie Zie onderwerpen van de redactie van e-gezondheid
PUB