Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

spierpijn

Gepubliceerd door op 20/11/2015 - 13h20
PUB

Hoi,Sinds vorige maand werk ik in een magazijn. Op zich niet zo'n heel zwaar werk, heb hiervoor nog al als magazijnier en poetsvrouw gewerkt dus.Maar nu heb ik bijna constant spierpijn. In mijn benen, en vooral in mijn rug en nek/schouders, ook soms van mijn hoofd (spanningshoofdpijn? . Ik ben vorige week naar de dokter geweest omdat ik toen bijna niets meer kon doen met de pijn in mijn rug  (boven/midden), en de dokter zei dat het gewoon wat overbelasting was van mijn spieren waar ik dan ibuprofen voor moest nemen en dat heeft inderdaad wel wat geholpen.Maar ik kom bijna elke dag kapot van mijn werk en alles doet gewoon pijn. Vraag ik gewoon te veel van mijn lichaam ? of is er iets anders aan de hand?

Fout melden

X
Antwoorden
SVAL heeft op gereageerd

Misschien eens contact opnemen met een kinesist? Die zijn professioneel en weten wellicht wat je kan doen naast medicatie nemen. Het ligt soms aan iets kleins zoals bv. een verkeerde manier van heffen. Neem anders eens een kijkje op www.kinezi.be, daar staat alles uitgelegd over hoe een consult verloopt.

Veel succes!

PUB