Slankheidsoefeningen: voor een mooi gevormde taille

Geüpdatet door Emilie Veyretout op 25/05/2014 - 18h33
-A +A

Om te werken aan een mooie en sexy taille, moet u dit programma ter hand nemen!

Bij aanvang voert u deze oefeningen uit om de twee dagen gedurende 2 maanden. Daarna kan u het tempo laten zakken naar 2 keer per week.

PUB

Voor een mooi gevormde taille: oefening 1

Rechstaand, voeten gespreid ter breedte van de schouders, armen langs het lichaam: buig het bovenlichaam naar rechts, de hand glijdend zo ver mogelijk langs het been.

Het bovenlichaam zeker niet naar voren buigen, concentreer u op de taille.

1 serie van 10 aan iedere zijde.

Voor een mooi gevormde taille: oefening 2

Nog steeds rechtstaand, voeten gespreid, knieën lichtjes gebogen. Neem de positie van een bokser aan: De ellebogen geplooid, de vuisten onder de kin.

Span uw buikspieren op en draai het bovenlichaam naar rechts en daarna naar links.

15 keer aan iedere zijde

Initialement publié par Emilie Veyretout le 28/06/2011 - 09h04 et mis à jour par Emilie Veyretout le 25/05/2014 - 18h33
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Drie oefeningen voor een slanke lijn Gepubliceerd op 03/03/2014 - 15h31

Het is perfect mogelijk om een slankere taille te kweken en een jong en vrouwelijk figuur behouden. Hieronder vindt u enkele bijkomende oefeningen voor een soepele, strakke en slanke taille .

U neemt geen trappen? Train uw spieren dan in de lift ! Geüpdatet op 11/10/2011 - 10h26

Isoleer uzelf in de lift om deze oefeningen in alle discretie uit te voeren... We zijn vertrokken ! Doe deze oefeningen eerst een keer om de drie dagen, dan eens om de twee dagen en tenslotte iedere dag: het resultaat zal niet achterwege blijven en a...

Meer artikels