Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

platte buik

Gepubliceerd door op 14/09/2013 - 13h50
PUB

Geen brood eten. Vervangen door beschuiten, krispols enz.

Fout melden

X
Antwoorden
obelix heeft op gereageerd

brood vervangen door beschuiten ed heeft geen zin , dan is alleen het vocht eruit , koolhydraatarm gaan eten , dus geen brood-meel - pasta- aard-rijst toestanden toestanden ,en deze vervangen door de juiste groenten en eiwitten is de oplossing ,voor de dikkere buik en meer energie ,

om dit te begrijpen kun je best een goed boek hierover gaan lezen , iets zoals bv grip op koolhydraten ,en die raadgevingen gaan opvolgen .

Rooske heeft op gereageerd

Geen brood eten idd, ik heb het niet vervangen door droge dingen, maar gewoon havermout met soja en fruit, noten, voor de rest eet ik alles en ben het meeste vet kwijt  rond buik en heupen en niet in mijn gezicht en borsten zoals bij andere dieten!

annekerken heeft op gereageerd

Ik heb alle mogelijke diëten gevolgd. Maar niet alleen dat, ik ben ook wekelijks naar de sportschool gegaan. Alleen nooit het gewenste resultaat geboekt...

Normaal ben ik tegen behandelingen bij een schoonheidsinstituut, omdat ik het allemaal onnodige luxe vind. Maar ik heb besloten toch daar een behandeling te ondergaan. Ik wil namelijk wel echt af van het vet rondom mijn probleemzones.

Ik heb besloten de behandeling cryolipolyse te ondergaan. Schijnt een zeer effectieve, pijnloze en niet schadelijke behandeling te zijn. Na een intakegesprek, wat ik als zeer prettig heb ervaren, heb ik vorige week mijn eerste cryo-behandling gehad. Ik zie nog geen resultaat, maar dat schijnt ook even te moeten duren.

Heb goede moed en hoop op een mooie platte buik! <3

roos1965 heeft op gereageerd

hoi annekereken mag ik vragen waar u de behandeling hebt laten doen en met welk apparaat ? ik hoor namelijk veel wisselende dingen hierover , ik zoek een goed aangeschreven schoonheidsintituut die dat verzorgd

Sara1985 heeft op gereageerd

Hallo roos1965,

Ik zie dat er nog niet gereageerd is op je vraag, en alhoewel ik annekerken niet ben heb ik wel ervaring met cryolipolyse. Zelf heb ik dan ook een cryolipolyse behandeling laten doen bij finessebodylineclinic.nl en het werkt goed!

Wel heb ik drie behandelingen moeten nemen, maar ben 5 maatjes omlaag gegaan!

PUB