Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Operatie slokdarm en maag

Gepubliceerd door op 20/11/2012 - 17h32
PUB

Op 9 november 2011 onderging ik een operatie aan maag en slokdarm een gevolg van een tumor tussen slokdarm en maag.Nu één jaar later ben ik redelijk goed maar ik ondervind nog veel ongemakken zoals diaree de ene keer en verstopping de andere keer er zijn ook veel dingen die ik niet meer lust die ik vroeger zeer lekker vond,zoals frietjes of spaghett en dergelijke.Na de warme maaltijd ben ik veel ongezond(naar het schijnd zijn dit dumpings)Ik verloor 40 kg,ik was wel vrij dik vroeger 107 kg en nu 67 kgmijn vraag is,zijn er hier lotgenoten en hoe ga je daar mee om.groetjesFr. 

Fout melden






X
Antwoorden
joverwimp heeft op gereageerd

n België weten dokters weinig hierover en patient riskeert ondervoeding na 7 maanden. Wie het ook meegemaakt heeft en er alles over weet:  Frans Peeters [[email protected]]

Info ook op de Maag Lever Darm Stichting www.mlds.nl

 

ozzy heeft op gereageerd

Ik ben ook geopereerd van slokdarmkanker .Warm middageten lust ik niet meer Ik kan niet veel meer eten . ik eet kleine porties meermaal per dag Ik eet nu graag allerlei desserten .Vroeger niet.Ik ben 15 kilo vermagerd Ik weeg nu 55 kg Ik  heb een verlies van smaak en de reukzin is ook bijna weg Dit komt door de chemo

Ik onderging de operatie  op 26 april 2006

PUBLICITÉ
{ } { }