Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Op zoek naar goede homeopaat

Gepubliceerd door op 21/01/2013 - 13h34
PUB

Hey, Ik ben op zoek naar een goede homeopaat. Kan iemand er eentje aanraden? Dapier

Fout melden






X
Antwoorden
slilo heeft op gereageerd

Dr Vandeberhg in Genk....eerlijk en goed

 

sterrezon heeft op gereageerd

ALS JE IN ANTWERPEN WOONT DR BJORN LEDEGEN 03 216 03 27

mamy2011 heeft op gereageerd

Hallo, ik raad u aan om contact op te nemen met de Belgische organisatie, ofwel kan uw huisdokter iemand aanraden. Zie volgende sit, u kan hen contacteren om een ostheopaat in uw omgeving te vinden, dan hebt u een minimum garantie dat het een goede is: www.osteopathie.be

Ismaela heeft op gereageerd

Hoi Dapier,

M Tersago kan ik je zeker aanraden.

Meer info: De nieuwe stroming Mortsel

Bellen voor info en dan weet je genoeg.

Velle succes

Ismaela

zarapruts heeft op gereageerd

Homeopathie is waardeloos, er zit niets in, dus ook niet werkzaam

arionhill heeft op gereageerd

Je bedoelt niet werkzamer dan een placebo.  Een placebo is niet wetenschappelijk gedetermineerd.   Uw uitspraak zegt dus ook niet zoveel.

natuur heeft op gereageerd

ja, dat kan ik: Madeleine Weeber, klassiek homeopaat.

tel. 026-33 90 96 3

Lover heeft op gereageerd

Ik ga al 7 jaar naar een homeopaat en voel mij heel goed. Ik heb reuma een ziekte die stabiel blijft en vrij van pijn door mijn homeopaat. Bij een reumatoloog stoppen ze U vol medicijnen waar je maag en darm klachten van krijgt.Spijtig dat de mutualiteit maar 17€ terugbetaald van de 50€ die ik betaal en dat de medicijnen heel duur zijn.

polyglote heeft op gereageerd

Spreekt u uit eigen ervaring? Een verkeerde arts gehad? Ik ga al jaren naar een huisarts die ook homeopaat is en mijn leven is een stuk beter geworden! Ze is de eerste arts die mij naar een pulmoloog had gestuurd, ze was de eerste die aan astma dacht door mijn hoestbuien. Geen van de 'goede traditionele' artsen heeft ooit aan astma gedacht... ik zou twee keer denken voor ik iets of iemand waardeloos noem.

polyglote heeft op gereageerd

U betaalt 50 € voor een homeopaat??? Mijn behandelende arts/homeopaat vraagt 30€. Misschien is het nu het moment van arts te veranderen :-)

Zie onderwerpen van de redactie van e-gezondheid
PUBLICITÉ
{ } { }