• rating
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating
    0 mening
  • Commentaren (0)

Oostkapelle

Na een tijdje een statine gebruikt te hebben, krijg je te maken met onverklaarbare spierpijnen door heel je lijf, die weer verdwijnen als je met de statine bent gespopt.

Deze getuigenis werd gepubliceerd door kliko, op 3-04-2013 à 15:45

Deze getuigenis werd voorgesteld volgend op het artikel Statines: hét geneesmiddel tegen te hoge cholesterol

Vindt u de getuigenis interessant?
 
spreek mee op E-gezondheid
Preview

*Verplicht in te vullen om een reactie te versturen

Gegevensbescherming

Uw interactief gedeelte over Tips voor sporters

Neem deel aan de meest recente discussies

  • Beste Ik heb donderdag een zware spierverrekking in de linker kant van men nek opgelopen en de ...

    Par RIK123 08/06/2013 - 16h25

    0
    antwoord
    900 raadplegingen
  • Beste, Ook ik heb met dat probleem gezeten en bij mij is het weg gedurende een bepaalde tijd, Gewoon...

    Par Ivo-reynders 06/03/2016 - 14h41

    4
    antwoorden
    4129 raadplegingen
  • Beste Ik heb donderdag een zware spierverrekking in de linker kant van men nek opgelopen en de ...

    Par RIK123 08/06/2013 - 16h25

    0
    antwoord
    900 raadplegingen
  • Dag allemaal !! Ik hoop hier een antwoord te krijgen op mijn probleem want ik kan zo echt niet ...

    Par Ni85 25/10/2013 - 15h04

    4
    antwoorden
    4129 raadplegingen
  • Dag allemaal !! Ik hoop hier een antwoord te krijgen op mijn probleem want ik kan zo echt niet ...

    Par Ni85 25/10/2013 - 15h04

    4
    antwoorden
    4129 raadplegingen
  • Beste Ik heb donderdag een zware spierverrekking in de linker kant van men nek opgelopen en de ...

    Par RIK123 08/06/2013 - 16h25

    0
    antwoord
    900 raadplegingen