Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Novasure vs. vleesboom

Gepubliceerd door op 14/12/2014 - 17h42
PUB

HeyIk (41 jaar) heb al jaren een heel zware menstruatie en nu bij mijn laatste gynaecoloog-bezoek merkte hij een vleesboom (2.5cm) op in mijn baarmoederwand. Hij stelde me voor om een spiraaltje te plaatsen maar daar heb ik letterlijk 2.5 maand mee gevochten (vreselijke krampen/bloedingen) en uiteindelijk heeft m'n lichaam het afgestoten!Daarna de pilpleister geprobeerd waardoor de bloedingen nog erger werden en nu neem ik, op aanraden van        m'n huisarts, de minipil omdat die blijkbaar, in theorie, op termijn de werking zou hebben van het spiraal en de menstruatie zo goed als weg zou blijven? Tot op heden nog niks van gemerkt... heb al enkele weken aan een stuk bloedverlies, weliswaar niet heftig, maar aangenaam is anders.Nu is m'n vraag, kan een Novasure behandeling gelijktijdig gebeuren met het verwijderen van die vleesboom of zal die vleeboom automatisch mee verdwijnen met een Novasure behandeling?In januari heb ik een nieuwe afspraak met de gynaecoloog maar ik zou graag wat voorbereid naar de afspraak gaan.Hopelijk kent iemand het antwoord?Alvast bedankt!

Fout melden






X
PUBLICITÉ
{ } { }