Mooie gespierde armen

Geüpdatet door Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste op 16/02/2017 - 19h26
-A +A

Een specifiek programma om zowel de binnenkant van de armen als de triceps gespierder te maken! Minstens 3 maal per week uit te voeren gedurende 2 maanden om zo snel mogelijk zichtbaar resultaat te verkrijgen. 1 tot 2 keer per week erna om uw mooie vorm te behouden.

PUB

Gespierde armen: oefening 1

 

Rechtstaand, de voeten in het verlengde van de heupen, de vuisten gebald en de armen gestrekt. Hef de armen omhoog aan beide kanten en laat erna terug snel zakken. Niet hoger gaan dan de schouders. 20 keer.

 

 

 

 

 

 

Gespierde armen: oefening 2

 

Rechtstaand, armen in een rechte hoek en een halter in elke hand. Breng de voorarmen naar de borst en laat terug zakken naar de beginpositie. De borst beweegt niet, enkel de armen bewegen. 20 keer.

 

 

 

 

 

Initialement publié par Emilie Veyrtetout le 25/07/2011 - 11h37 et mis à jour par Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste le 16/02/2017 - 19h26
Bekijk dit artikel
PUB
Lees ook
Een platte buik met twee keer drie oefeningen Gepubliceerd op 23/02/2017 - 11h43

Dit is een niet agressief oefenprogramma om de buispieren te oefenen zonder ze te forceren. Buikspieren kunnen makkelijk 'bewerkt' worden, maar zonder oefening laten ze het ook snel afweten. Doe deze oefeningen op lange termijn, twee à drie keer per...

Meer artikels