Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

De meeste ziektes zijn te genezen en preventief te voorkomen

Gepubliceerd door op 06/04/2014 - 15h49
PUB

Als hobby hou ik mij nu al reeds meer dan 40 jaar bezig met genezen op natuurlijke wijze, volgde diverse cursussen en volg nu een cursus Cellulaire Geneeskunde volgens de zienswijzen en ervaringen van de Duitse Arts en Wetenschapper Dr. Rath.Door deze lange ervaring in het wereldje van genezen met Natuurlijke middelen ben ik nu op een punt gekomen dat ik durf te zeggen dat zelfs ziektes als kanker, volksziektes zijn die infeite al tientallen jaren te genezen zijn en zelfs preventief op natuurlijke wijze te voorkomen zijn.Gezonde Groene GroetjesRemi

Fout melden

X
Antwoorden
adminsante heeft op gereageerd

Sinds wanneer krijgen alleen maar 'volkse' mensen kanker?

Benner heeft op gereageerd

Hey Remi,

Ik lees dat ook jij zich verdiept in Cellulaire geneeskunde. En inderdaad, natuurlijke middelen kunnen ons lichaam die kracht geven, zodanig dat het zichzelf hersteld. 

Ik zou graag eens met jou praten over deze onderwerpen, en wat jij allemaal zoal weet.

Groetjes

Benny

benvital@outlook.com

Mani heeft op gereageerd

Beste

Heb sinds de puberteit last van Acné. Het enigste wat de dermatologen voorschreven waren pillen en zalfkes..Ik was het beu en wou mijn probleem op een holistische manier benaderen...Hebt u toevallig enige tips voor mij hoe ik dit het best kan aanpakken?

Kiany heeft op gereageerd

Hey Remi, ik ben tot dezelfde conclusie gekomen.

Ik werk sinds kort met Reishi en wij zijn ook enorm veel mensen aan het helpen/genezen

mensen met psoriasis,crohn,cvs,fibro,diabetes,nier-lever-hart.. Noem maar op!

Met vriendelijke groeten

Kiany

hama1234 heeft op gereageerd

hallo Remi 

ik heb heel zware artrose in gans men lichaam kan je me daar bij helpen op een natuurlijke wijze 

grts lieve uit gent

BennyS heeft op gereageerd

Hey Remi,

Een collega van mijn die heeft mensen kunnen helpen met natuurlijke producten.  Die mens zat aan de zware pijnstillers, en die is er nu vanaf geraakt.

Ik heb er zelf nog geen kunnen helpen met artroze, maar ik kan je wel laten zien hoe het werkt.

Vriendelijke groeten

phtben@outlook.com

BennyS heeft op gereageerd

Och, excuseer, wat zeg ik nu.  Ik had het tegen Lieve uit Gent. 

doe-spelt heeft op gereageerd

De lever aanpakken  -LIVATOX  van Nutrisan,  dan uw voeding (belangrijkste) veel groenten, wortelgroenten, NIET RAUW , stomen tot juist gaar, en bladgroenten op het einde er bovenop leggen voor 3-5 min, geen snoep, geen suiker, geen frisdranken, weinig brood met gist (wel zuurdesem) spelt beginnen eten voor ontbijt (spemtboetiek-Berchem)  Doe dat eens voor 2 weken en ge zult al een verschil zien.  Kijk ook bij  Alka Vitae druppels om te ontzure en alkalisch dieet.

PUB