Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

lasik-chirurgie

Gepubliceerd door op 02/02/2011 - 11h35
PUB

ik heb anderhalve week geleden een lasik ingreep laten doen en ben er zeer tevreden over. het kostenplaatje is niet miniem, maar als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt is het de moeite waard.

Fout melden

X
Antwoorden
kaartjes heeft op gereageerd

hoi,

graag had ik ook effe gereageerd.tien jaar geleden heb ik ook mijn ogen laten corrigeren met de laser,sinds vorig  jaar begint mijn rechteroog terug slecht te worden,ik heb de indruk  dat ik bijna terug zit zoals tien jaar geleden? na een raadpleging bij de oogarts werd me gezegd dat een nieuwe operatie niet nodig was,er werd een "rustbril" voorgeschreven 263euro en de bril ligt in de kast want ik merk totaal geen verschil...wat moet ik nu doen ? aandringen op een nieuwe operatie(toen kostte die mij 1700euro) en was toch wel pijnlijk tijdens de herstelperiode,of weer een andere bril laten voorschrijven die weer niks afdoet en weer in de kast beland? een voorgeschreven bril door de oogarts die geen enkel effect heeft zou moeten terug betaald worden door de oogarts vind,hoe denken jullie daarover?

groetjes sonja

Cele heeft op gereageerd

Waar heb je dat laten doen ? Ekna

PUB