Les brèves Voedingsmiddelen

Het laatste gepubliceerde kort gezondheidsnieuws

    • rating
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating
    0 mening
  • Raadplegingen (6)
  • Getuigenissen (0)

Van suiker word je dom en van omega 3 slim!

25/05/2012 12:41

Te veel suiker gebruiken in de vorm van fructose schaadt de goede werking van onze hersenen en onze intelligentie. Omgekeerdbeschermt omega 3de hersenen tegen de schadelijke invloed van suiker.

Het kort nieuws online over Voedingsmiddelen

  • Meest geraadpleegd
  • Meest recent
  • De best beoordeelde
Energiedrankjes tasten de tanden aan!

11/05/2012 16:20

  • rating
  • rating
  • rating
  • rating
  • rating

Energie- en eiwitverrijkte drankjes zijn te zuur Wetenschappers hebben monsters van tandglazuur 15 minuten in deze drankjes gelegd en daarna twee uur in kunstmatig speeksel. Die behandeling hebben ...

Suikerhoudende dranken en het cardiovasculair risico: schakel ...

29/03/2012 10:34

  • rating
  • rating
  • rating
  • rating
  • rating

20% meer kans op een hartaanval bij de grootste verbruikers van suikerrijke dranken Het onderzoek van het gerenommeerde tijdschrift Circulation bestudeerde zo’n 43.000 mensen gedurende twintig jaar. ...

Dagelijkse portie rood vlees vergroot kans op vroege dood

20/03/2012 15:37

  • rating
  • rating
  • rating
  • rating
  • rating

Elke dag rood vlees eten vergroot kans op cardiovasculaire ziektes en kanker Deze cijfers zijn niet echt een verrassing. Vroegere studies hebben al een verband vastgesteld tussen de dagelijkse ...

Op paddenstoelenjacht? Neem uw voorzorgen!

25/08/2011 18:51

  • rating
  • rating
  • rating
  • rating
  • rating

Pluk alleen paddenstoelen die u perfect kent. Neem alleen paddenstoelen mee die in goede staat zijn, zodat u ze kunt identificeren.Vraag bij de minste twijfel raad aan een apotheker of mycoloog. ...