Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

huistofmijt

Gepubliceerd door op 24/09/2011 - 11h07
PUB

Ik heb  ongeveer   8 jaar een stofmijtallergie die er ineens was, ik slik hiervoor Xizal, en je word er moe van .Xizal helpt maar voor 80% bij mij, soms gaat het niezen op 1 dag gewoon door en geiriteerde ogen, en je word daar vreselijk moe van, dat het bij mij lijkt alsof ik continu verkouden ben  nu helpt die Xizal wel , maar niet voor 100%, ik heb ook een brandnetel en berk allergie.Ook al ben ik  nog zo schoon, stof hangt overal ook buiten. Je ontkomt er niet aan vind ik.Ik krijg op 1 dag zeker 9x te horen bij het niezen (gezondheid ) van mensen  .Ik kom vaak moe thuis van al dat niezen  , en altijd weer die zakdoekjes  die ik overal bij me draag. 

Fout melden

X
Antwoorden
Hycem heeft op gereageerd

Allergie van wat voor soort ook is heel gemakkelijk te genezen door middel van hypnotherapie.

1 sessie en de symptomen zijn weg. Reeds talloze tevreden klanten en werkt altijd.

Allergie is gewoon een simpel misverstand in het onderbewustzijn dat recht gezet moet worden.

Blijf er niet mee lopen en neem vandaag nog contact!

www.hycem.be

Kate heeft op gereageerd

hallo,

vraag eens aan je dokter om Aerius voor te schrijven tegen  (allergieen)

mijn zoon neemt deze ook is heel werkzaam en doet ook in de zware maanden (Opticom drup)

in beide ogen voor prikken en waterige rode ogen

BI-SAFE heeft op gereageerd

Beste,

ik las uw probleem en de firma Bi-safe heeft een home-spray op de markt die gebruikt kan worden voor bijv. allergie van huisstofmijt, ook minimaliseert ze het risico op infecties door bacteriën. De producten die bi-safe verdeeld is op basis van probiotica.

U kan steeds  een demo aanvragen,  wij zullen dan bij u langskomen met de nodige uitleg over deze producten. 

http://www.youtube.com/watch?v=QhygNIdC7UQ&feature=share

Via deze link kan u de problematiek en de oplossingen die bi-safe hierop biedt even bekijken.

Voor meerdere vragen kan u steeds bij mij terecht op het nummer 0479-657 467

Met vriendelijke groet,

Wendy

w

miekea heeft op gereageerd

Heb ook heel lang aerius gebruikt en nu nergens geen last van.

MirjamS heeft op gereageerd

Ik heb dit ook in erge mate, en heeft niks te maken met schoon zijn of superschoon. Huismijt is er altijd in elk huis. Ik volg sinds 1 jaar een desensibilatie kuur in het UMC Groningen voor huistofmijt en gras en boompollenallergie. Het is vooral in het begin erg intensief maar sinds een paar maanden begin ik nu te voelen dat het stukken beter gaat. In totaal zal het zo'n 4 jaar in beslag nemen, maar de ervaring in dit ziekenhuis is dat veel mensen voor het grootste deel van hun klachten afkomen en zelfs geen medicatie meer hoeven te gebruiken. Ik gebruik nu nog 2 tabletjes Aerius per dag, oogdruppels Livocab en Rhinocort 100 neusspray. Ik kan sinds een half jaar ook weer redelijk mijn werk aan, want ik kon vaak niet werken vanwege het niezen en ontstoken ogen en overal bulten, ondanks de medicatie. Nu functioneer ik na jaren ellende stukken beter en het kan alleen nog maar veel beter worden. Het is de moeite waard om dit te gaan overwegen. Wel zal dan eerst uitgezocht moeten worden via testen waar u het ergste allegisch voor bent. Dat zal in een gespecialiceerd ziekenhuis moeten gebeuren zoals een UMC.

BennyS heeft op gereageerd

Hallo Sarah,

Heb je al eens gedacht aan een luchtfilter? Ik kan je helpen aan een luchtfilter die is bedoeld om dus het huis te zuiveren van alle polutie. Het is trouwens zo dat de lucht indoor tot 50%slechter kan zijn dan de lucht buiten.

Het is een filter dat 99% van alles wat vuiligheid is verwijderd, waaronder dus ook huisstofmijt. 

Het zuivert 375m³ per uur; en is dus oa ontwikkeld voor mensen met astma, allergiën maar ook voor mensen die werken in slechte luchtomstandigheden.

Een andere oplossing is dat je door middel van natuurlijke voeding je allergie kan aanpakken. Dat is een lange uitleg, maar als je er voor opens staat en je wilt van je allergie af, dan mag je me gerust contacteren.

benvital@outlook.com

BennyS heeft op gereageerd

Hey Mirjam,

misschien interesseert je dat ook, daarom dat ik het jou ook eens doorstuur.

Heb je al eens gedacht aan een luchtfilter? Ik kan je helpen aan een luchtfilter die is bedoeld om dus het huis te zuiveren van alle polutie. Het is trouwens zo dat de lucht indoor tot 50%slechter kan zijn dan de lucht buiten.

Het is een filter dat 99% van alles wat vuiligheid is verwijderd, waaronder dus ook huisstofmijt. 

Het zuivert 375m³ per uur; en is dus oa ontwikkeld voor mensen met astma, allergiën maar ook voor mensen die werken in slechte luchtomstandigheden.

Een andere oplossing is waar ik toch me beholpen ben is dat je door middel van natuurlijke voeding je allergie kan aanpakken. Dat is een lange uitleg, maar als je er voor open staat en je wilt van je allergie af, dan mag je me gerust contacteren.

benvital@outlook.com

PUB