Hop met die armen!

Geüpdatet door Emilie Veyretout, gezondheidsjournaliste op 06/04/2016 - 13h28
-A +A

Ondanks de dagelijkse activiteiten waaraan ze onderworpen worden, vertonen de armen van vrouwen  vaak tekenen van slapheid of een gebrek aan spiertonus, in het bijzonder aan de binnenkant van de armen. Enkele methodes om opnieuw te kunnen pronken met strakke en stevige armen

Gestroomlijnde armen: leve de sport!

Uw armen brengen talrijke spieren in beweging. Die spieren zijn met elkaar verbonden via de handen, de ellebogen en de schouders. Door deze complexiteit en om alle spiergroepen van de arm aan het werk te krijgen, moet u een heleboel verschillende oefeningen uitvoeren.

Om stevige armen te hebben en te behouden, doet u er goed aan regelmatig aan sport te doen: zwemmen, turnen, sportief wandelen (ja hoor, ook deze sport zet uw armen aan het werk).

Denk er ook aan om 's morgens tijdens het douchen uw armen te verstevigen met een straal koud water. Vergeet vooral de binnenkant van uw bovenarmen niet.

 

Gestroomlijnde armen: specifieke verzorging!

Door de verminderde hormonale activiteit die gepaard gaat met de menopauze, moet de huid nogal eens aan kwaliteit inboeten: de huid verliest haar stevigheid en wordt slapper, wat zeker het geval is ter hoogte van de armen.

De reden is dat de huid er vaak zeer dun is, zoals dat ook het geval is met de huid van het gezicht. Een nieuwe generatie verzorgingsproducten bestrijdt dit fenomeen door in te werken op de basislaag van de huid.

Boordevol actieve bestanddelen, die de collageensynthese bevorderen (met op kop de soja-isoflavonen die traditioneel voor het gezicht gebruikt worden), verbeteren ze duidelijk het uitzicht van de huid.

 

Oorspronkelijk gepubliceerd op 19/04/2011 - 10h28 en geüpdatet door Emilie Veyretout, gezondheidsjournaliste op 06/04/2016 - 13h28
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
3 oefeningen voor een slank figuur na de zwangerschap Geüpdatet op 26/04/2011 - 10h30

Deze gepersonnaliseerde oefeningen zullen ervoor zorgen dat u na uw zwangerschap weer vol energie zit en uw slanke lijn terugwint ! Minstens 3 keer per week uit te oefenen gedurende 2 maanden om snelle en zichtbare resultaten te boeken. Daarna 2 keer...

Mooie gespierde armen Gepubliceerd op 16/02/2017 - 19h26

Een specifiek programma om zowel de binnenkant van de armen als de triceps gespierder te maken! Minstens 3 maal per week uit te voeren gedurende 2 maanden om zo snel mogelijk zichtbaar resultaat te verkrijgen. 1 tot 2 keer per week erna om uw mooie v...

Meer artikels