Het is nooit te laat om de bilspieren te versterken !

Geüpdatet door Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste op 03/03/2015 - 16h05
-A +A

Goed nieuws: de billen zijn een lichaamsdeel dat makkelijk te versterken is. Op voorwaarde dat u er regelmatig en geconcentreerd aan werkt.

Doe deze oefeningen 3 tot 4 keer per week in het begin, gedurende 2 à 3 maanden.

Daarna 1 tot 3 keer per week, om uw vorm te onderhouden.

PUB

Versterk uw billen: oefening 1

Ga op uw rug liggen, de benen gebogen en de armen langs het lichaam. Hef uw achterste op en hou de voeten plat op de grond. Laat terug zakken, zonder de grond te raken, en hou de buik gespannen.

10 tot 15 keer

 

Versterk uw billen: oefening 2

Blijf in dezelfde basispositie als de oefening hiervoor. Zet uw voeten een beetje meer uit elkaar en hou ze opnieuw goed plat op de grond. Open dan de knieën terwijl u uw achterste opheft (zonder te forceren). 

10 to 15 keer

 

Initialement publié par Emilie Veyretout le 14/06/2011 - 10h23 et mis à jour par Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste le 03/03/2015 - 16h05
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Weg met slappe billen ... leve een stevig achterste! Gepubliceerd op 18/07/2016 - 11h27

Om staalharde billen te krijgen, tegelijkertijd stevig en rond, vindt u hier uw oefen programma op maat. Minstens 3 maal per week uit te oefenen gedurende 2 maanden om snel een zichtbaar resultaat te boeken. Daarna onderhoudt u dit door 2 maal per we...

Drie oefeningen voor strakke, ronde billen Gepubliceerd op 08/02/2016 - 09h49

Laat uw billen werken, zowel voor, tijdens als na de vakantie. Als u deze drie oefeningen elke dag doet, krijgt u strakke en ronde billen . We geven er u nog vijf tips bij om perfecte billen te kweken.

3 oefeningen voor een strakke buik Gepubliceerd op 31/03/2015 - 15h25

Uw buikspieren zijn slap? Dankzij deze reeks oefeningen voor een strakke buik zal het resultaat niet lang op zich laten wachten. Deze oefeningen doet u best minstens 3 keer per week gedurende de eerste 2 maanden om zo vlug mogelijk resultaat te boeke...

Meer artikels