Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

hemorroïden tengevolge van chemotherapie ??

Gepubliceerd door op 17/04/2012 - 11h31
PUB

Hallo, ik ben Odette, en ben enkele maanden in chemobehandeling tegen borstkanker.  Sedert een paar dagen heb ik veel last van bloedende aambeien.  Kan dit een gevolg zijn van de chemo ?  Na een aanval van diarree, had ik nadien een week last van constipatie, maar met de hulp van Movacol werd aan dit euvel verholpen.  Ik neem Veinamitol (oplosbare zakjes) en de zalf Hemosedan.  Vroeger echter had ik een ander zalf, die volgens mij beter was, maar de naam is mij ontgaan.  Heeft soms iemand betere behandelingen gevonden ?  Graag vernam ik dat van u.  Alvast bedankt.  Groetjes. 

Fout melden

X
Antwoorden
xandrino heeft op gereageerd

HEY ODETTE ,

Weet je wat ook heel goed helpt tegen aambeien , dat is de pilletjes daflon , en de zalf cosi anal

.Ik zou je zeker de pilletjes eens aanraden , ben er zelf super mee geholpen

groetjes charlotte

detteke heeft op gereageerd

Hallo Charlotte, Bedankt voor je snelle antwoord !  Ik zal dat zeker proberen !  Ik heb ondertussen in het boek "de apotheek van God" van Maria Treben zitten neuzen, en vond daarin het volgende : Zweedse kruiden zouden goed zijn tegen aambeien !  Ik heb dan een propje watten met Zweedse kruiden doordrenkt, en dat tussen mijn billen, tegen de anus aan gestoken, en wat blijkt : de brandende pijn is flink afgenomen, en de zwelling van de aambeien zelf is sterk geminderd !  Ongelooflijk, maar waar !  Ik ben niet zo'n beetje blij dat de pijn verminderd is, want die is niet te onderschatten nietwaar.  Alle beetjes helpen.  Nogmaals hartelijk dank.  Odett

chronischpyn heeft op gereageerd
  1. Macagrol-zakjes helpen héél goe by my
  2. Traumeel-zalf is ook heel goe om te verzachten
  3. Veel geneesmiddelen hebben als bywerking constipatie dus aambeien...
     waarschynelyk jouw chemo ook

veel geluk, beste Betteke

borstkankerpatiënte (zonder chemo) met chronische pyn over gans lichaam

chronischpyn heeft op gereageerd

beste Detteke,

ik heb al heel lang constipatie + aambeien

maar moet nogal wat medicatie nemen voor nogal wat Chronische ziekten
die zyn voor lopig onmisbaar
myn vader had dit ook, missch erfelyk

das myn verhaal,

gelukkig géén chemo nodig, maar artsen blyven héél vaag over 't gezwel (amalgaam v allerlei vreemde vreemde cellen waaronder enkele kankercellen) dat ze wegnamen

ikken heeft op gereageerd

Hallo,

Wat zijn Macagrol-zakjes en waar vind je deze?

Ik heb het al gegoogled maar vind er niets over...

Alvast bedankt.

Groetjes,

Lieve

Ilasa heeft op gereageerd

Zouden de aambeien niet zijn ontstaan juist dankzij de diaree?

Als deze zijn ontstaan door diaree, zullen de aambeien genezen uit zich zelf/

Groetjes,

Ilse

FLP25061990 heeft op gereageerd

Goede middag Odette,

Met een natuurproduct als Aloe Propolis Creme kan het snel verholpen worden. Dit is geen geneesmiddel maar wel effectief in het verzachten en verhelpen van deze kwaaltjes. 

Eveneens bestaan er producten waarbij je de chemo beter verteerd door je lichaam goed voor te bereiden. 

U kan me steeds bereiken op email msleurs@gmail.com

MVG

Marc Sleurs

hans1980 heeft op gereageerd

Aambeien zijn inderdaad een ontzettend vervelende klacht! Hoe gaat het nu verder met je? Ben je al bezig met aambeien behandelen?

carla heeft op gereageerd

je zou eens lijnzaad moeten proberen helpt erg goed 

katelijntje heeft op gereageerd

Goeiedag detteke,

Waar kan je die zweedse kruiden vinden?

vriendelijke groeten

Kathy

PUB